Ziņas
VW Up! varētu būt priekšpiedziņas auto
Raizes par stabilitāti sānvējā
Sarežģījumi arī ar telpu
Priekšpiedziņa atrisinātu problēmas

Visiem trijiem konceptauto paraugiem, kas ir mazāki nekā Polo, dzinējs atrodas aizmugurē, arī piedziņa tiek novadīta uz aizmugurējiem riteņiem.
Tomēr ražošanā varētu tikt laists auto ar priekšpiedziņu un dzinēju automobiļa priekšgalā, jo bažas radījusi auto stabilitāte sānvēja apstākļos un tas, ka ļoti daudz vietas aizņemtu dzesēšanas sistēmas caurules, jo tām jāsavieno priekšgalā novietotais radiators ar dzinēju, kas atrodas aizmugurē.
Avoti VW uzņēmumā skaidro, ka dzinēja novietošana priekšgalā izmaksā daudz dārgāk, taču uzņēmums visdrīzāk par to izšķirsies. Tomēr auto joprojām izskatīsies tāpat kā izstādēs izrādītie eksemplāri.
Uzņēmums turpina attīstīt arī tā dēvēto viena litra automobiļu projektu - tie ir auto, kas spētu nobraukt 100 kilometru ar vienu litru degvielas.
Par šādu auto - mazu, melnu, cigārveida, divvietīgu, kur sēdekļi atrodas viens aiz otra, ar 9,6 ZS dīzeļdzinēju - Volkswagen vadītājs Frīdrihs Pīčs pirmoreiz runāja valdes sēdē 2002.gadā.
Līdz šim par šo projektu atklāti nekas daudz nav ticis runāts, mūsu avots VW vienīgi teica: "Mēs pie tā strādājam."
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...