Ziņas

BMW 7.sērija iegūst jaunu izskatu un dzinējus

BMW atsvaidzina 7.sēriju
Jauns izskats un dzinēji
Pārdošanā šovasar

Grūti noticēt, bet kopš jaunākās BMW 7.sērijas modeļa klajā nākšanas jau ir pagājuši četri gadi. Tāpēc nav brīnums, ka pienācis laiks tā modernizācijai, jeb – feisliftam.   

Kad mēs dzirdam šo terminu, parasti nāk prātā vizuālas izmaiņas. BMW tās ir veikuši, taču ne tik lielā mērā, lai esošajiem 7.sērijas īpašniekiem būtu iemesls satraukties. No otras puses – krietni vairāk izmaiņu ir acij neredzamas, un, iespējams, tieši tās daudziem potenciālajiem šī modeļa pircējiem varētu būt svarīgas.

No ārpuses pirmais, kas atšķir jauno 7.sērijas BMW izskatu, ir LED lukturi ar koronas tipa gredzeniem, ko papildina atsvaidzināts radiatora restes izskats (tai tagad ir deviņas „ribas”, nevis 12).

Jauns izskats ir arī priekšējam buferim, bet zem sānu spoguļiem ir jauni pagriezienu indikatori.

Interjerā atsvaidzinātais 7.sērijas BMW piedāvā jaunu sēdekļu dizainu, jaunu 1200 W Bang & Olufsen High End Surround Sound akustisko sistēmu un papildaprīkojumā – arī izklaides sistēmu (ar9,2 collu monitoru) aizmugures pasažieriem.

Zem motora pārsega BMW piedāvā jaunu dīzeļdzinēju, kā arī uzlabotu agregātu paleti no iepriekšējā modifikāciju klāsta. Bāzes aprīkojumā visām modifikācijām ir astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Jaunais dīzeļdzinējs ir 3,0 litru tri-turbo vienrindas sešcilindru agregāts, kas debitēja M550d xDrive modifikācijā. Pilnpiedziņas 750d xDrive šim agregātam ir 381 ZS jauda un 740Nm griezes moments, kas ļauj no 0 līdz 100 km/h ieskrieties 4,9 sekundēs. Oficiālais degvielas patēriņš – vidēji 6,4 litri/100km Eiropas Savienības reglamentētajā testu režīmā.

Būs pieejamas arī divas citas 3,0 litru turbo dīzeļmotora modifikācijas - 740d ar 313 ZS un 730d ar 258 ZS.

Benzīna motoru klāstā - 760i ar 544 ZS 6,0 litru V12, 750i ar uzlabotu 4,4 litru turbo V8 (450 ZS un 650 Nm), kā arī 740i, kam būs jauns N55 3,0 litru biturbo dzinējs ar 320 Zs un 450 Nm.

Nobeidzot šo sarakstu BMW piedāvā arī jaunu ActiveHybrid7, kurā 408 ZS 4,4 litru biturbo V8 dzinēju aizstāj 320 ZS 3,0 litru sešcilindru turbomotors, kas komplektā ar 54 ZS/40kW elektromotoru demonstrē 354 ZS un 500 Nm griezes momentu. Iepriekšējais Active Hybrid7 bija ātrāks, taču arī tērēja vairāk degvielas, atzīst BMW.

Pārdošanā atsvaidzinātais 7.sērijas BMW gaidāms jau šovasar, vairāk informācijas pie oficiālajiem BMW pārstāvjiem. 

Vairāk nekā 70 jaunā 7.sērijas BMW foto skaties šeit...


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

BMW 3. sērija

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar labāko infosistēmu savā klasē.