Ziņas

Porsche laiž klajā jauno Cayenne GTS

Jaunais Porsche Cayenne GTS
420 ZS V8 dzinējs
Cena, sākot no 90 774 eiro

Ja tev nav vēlmes iegādāties Porsche Cayenne Turbo, bet tik un tā gribas kaut ko jaudīgāku un sportiskāku, nekā Cayenne S, tad Porsche Cayenne GTS ir tas, kas tev vajadzīgs.

Vācu sporta auto ražotājs gatavojas to parādīt plašākai sabiedrībai jau šomēnes, Pekinas auto izstādē.

Saskaņā ar jau pārbaudīto recepti, kāda tika izmantota iepriekšējās paaudzes Cayenne, kā arī Panamera GTS, kas klajā nāca pērn, jaunais Cayenne GTS ir aprīkots ar jaudīgāku dzinēju un uzlabotu balstiekārtu.

Zem motora pārsega - 4,8 litru V8 dzinējs ar 420 ZS, kā arī integrētu dzinēja start/stop funkciju, kas savienots ar astoņpakāpju Tiptronic S automātisko pārnesumkārbu.

Porsche norāda, ka Cayenne GTS no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 5,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 261 km/h. Vidējais oficiālais degvielas patēriņš – 10,7 litri/100km.

GTS ir uzlabota balstiekārta, kā rezultātā auto ir „nosēdināts” par 24mm, salīdzinot ar Cayenne S.  No Cayenne bāzes versijas GTS atšķiras arī ar vairākiem vizuāliem akcentiem, tai skaitā jumta spoileri un 20 collu RS riteņu diskiem.

Interjerā – ādas sporta sēdekļi ar alkantaras apdari, kā arī Sound Symposer – interesanta opcija, kas, kā skaidro Porsche, ļauj labāk sadzirdēt autentisko dzinēja skaņu.

Eiropā Cayenne GTS būs pieejams no jūlija, sākumcena Vācijā būs 90 774 eiro.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Honda CR-V

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Honda CR-V piemīt labas braukšanas īpašības un modelim ir bagātīgs standarta aprīkojums, taču CR-V izredzes ieņemt pirmo vietu ģimenes SUV klasē paklupina paskaļais salons un ierobežotā vieta otrās rindas braucēju galvām. Mūsuprāt, pirmā izvēle ir hibrīds e:HEV, taču valsts atbalsts mudina apsvērt arī uzlādējamo hibrīdu e:PHEV.