Ziņas

Stacionāro fotoradaru kartes?

Stacionāro fotoradaru kartes klejo internetā
Policija: kartes nav precīzas
Ko sodīt par ātruma pārsniegšanu?

Ne viens vien Latvijas iedzīvotājs piektdien saņēma e-pastu ar stacionāro fotoradaru izvietojuma plānu Rīgā un citur valstī.

Jāteic, ka vismaz viens no tajā atzīmētajiem fotoradariem patiešām atrodas tur, kur norādīts kartē, lai arī Valsts policijas Prevencijas nodaļas vadītājs Edmunds Zivtiņš portālam "Apollo" norādījis, ka šīs kartes nav precīzas.

Vēl pagājušonedēļ kļuva zināms, ka pirmie 44 jaunie fotoradari uz Latvijas ceļiem nonāks pēc mēneša. Pirms fotoradariem tiks uzstādītas nelielas brīdinājuma zīmes.

Tikmēr jurists Edgars Džeriņš norāda, ka joprojām nav atrisināts jautājums, kāpēc par fotoradaru fiksētajiem pārkāpumiem tiek sodīti transportlīdzekļu īpašnieki, ja Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 149.8p. skaidri un gaiši ir teikts: „uzliek naudas sodu transportlīdzekļu vadītājam.”  

Pēc jurista teiktā, „no šī panta skaidri un gaiši izriet, ka policijai pēc foto ir jānoskaidro transportlīdzekļa vadītājs un jāsoda tas (gadījumā, ja transportlīdzekļa īpašnieks nesniedz informāciju, viņam piemēro naudas sodu LVL 30,00-100,00 saskaņā ar LAPK 149.4p. 9.d.). Vai arī jāgroza tiesiskais regulējums”.

Turpinājums sekos.

Internetā klejojošās stacionāro fotoradaru kartes var apskatīt šeit.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

MAN TGE

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

TGE klāsts ir tikpat daudzveidīgs kā Crafter sortiments, piedāvājot dažāda garuma un augstuma virsbūves tipus, kā arī vienkāršo un dubultkabīnes šasiju. Ir pat kempera versija, kas bāzēta uz tradicionālās rāmja versijas, atšķirībā no Volkswagen Grand California. Atšķirībā no citiem furgoniem, kuriem ir noteikti aprīkojuma līmeņi, TGE ir pieejams bāzes versijā ar plašu papildus opciju sarakstu, kas nodrošina lielu elastīgumu un nozīmē to, ka jūs patiešām saņemat to, par ko maksājat.