Jauna informācija par Mazda CX-5
Mazda CX-5 piesaista lielu interesi
Pārdošanā ar 2,0 litru benzīna dzinēju un 2,2 litru dīzeli
Cenas vēl netiek atklātas

Šobrīd Frankfurtes auto izstādē apskatāmais Mazda kompaktais krosovers CX-5
atver jaunu lappusi Japānas autoražotāja vēsturē.
Saskaņā ar Kodo dizaina valodu „Dvēsele kustībā” veidotais un ar Skyactiv tehnoloģiju apveltītais automobilis piesaistījis sen nepieredzētu interesi par šo zīmolu. CX-5 tika aplūkots, aptaustīts un mērīts burtiski pa centimetram.
Auto potenciālie konkurenti ir VW Tiguan un Honda CR-V (un ne tikai), taču CX-5 atšķiras ar oriģinālu formu un līniju kombināciju, kas to atšķir arī no citiem Mazda modeļiem. Garā riteņu bāze, 2,7 metri pie kopējā garuma 4,54 metri, kā arī īsās virsbūves pārkares un izceltās riteņu arkas piešķir automašīnai spēcīgu, muskuļotu izskatu. Vienlaikus Mazda CX-5 ir viens no vieglākajiem un aerodinamiskākajiem automobiļiem savā klasē.
Mazda CX-5 interjers pilnībā atbilst dinamiskajai ārienei. Pirmo reizi Mazda automobilī izmantota integrēta Tom Tom navigācijas iekārta. CX-5 bagāžnieka tilpums no minimāliem 500 litriem (ietverot apakšējo sekciju) var tik palielināts līdz pat 1400 litriem.
Mazda CX-5 nonāks pārdošanā ar 2,0 litru 160/165 zirgspēku benzīna dzinēju vai 2,2 litru 150 ZS vai 175 ZS dīzeļa dzinēju, kā arī izvēli starp priekšējo un pilnu piedziņu, manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. Pateicoties Skyactiv tehnoloģijai un standarta start – stop sistēmai, Mazda CX-5 ar dīzeļdzinēju priekšpiedziņas versijas degvielas patēriņš ir izcili zems – 4,5 litri uz 100 km, savukārt, CO2 izmeši – tikai 199 g/km.Cenas gan pagaidām netiek atklātas, jo šobrīd nav zināmas arī aprīkojuma komplektācijas Latvijas tirgum. Šo informāciju dīleris sola tuvāko nedēļu laikā.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...