Ziņas
Pirmie iespaidi: Mitsubishi Lancer Sportback
Testējam Lancer hečbeku
Laba cenas un vērtības proporcija
Gaidāma arī Ralliart versija ar 240 ZS

Vispirms jāatzīst, ka tas nebūt nav tik mazs. Tas faktiski ir garāks nekā 3.sērijas BMW sedans. Mitsubishi norāda, ka Lancer Sportback imidžs ir sportiskāks nekā tā konkurentiem, kurus rotā prestižie zīmoli.
Tiesa, reālajā dzīvē galvenais, kas Mitsubishi Lancer Sportback padara pievilcīgu, ir cenas un vērtības proporcija. Salons ir ietilpīgs un kvalitatīvs, tomēr neko daudz vairāk mēs tajā neieraudzījām. 1,5 litru dzinēja dinamika ir pietiekama, taču pie lielākas slodzes tas kļūst skaļš.
Kopumā gaitas īpašības ir pieņemamas. Neatsaucīgā stūre un gāzelīgā gaita nozīmē, ka Lancer vadāmība nav tik noslīpēta kā dažiem citiem mazajiem ģimenes auto.
Gaidāms, ka lielāku interesi varētu izraisīt Ralliart versija - iedomājieties to kā Evo Light, un tas pats vien būs. Lai gan krietni atšķaidītāka, Ralliart versija tomēr varēs lepoties ar gudru pilnpiedziņas sistēmu un turbodzinēju ar 240 ZS. Tās standarta aprīkojumā būs arī Mitsubishi pusautomātiskā SST transmisija, bet tas ir cits stāsts. Lai gan tā nav slikta, mums šķiet, ka manuālā pārnesumkārba ir ne vien lētāka, bet arī labāka.
Latvijā šis auto varētu parādīties, agrākais, gada beigās, par provizoriskajām cenām arī pagaidām nekas nav zināms.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...