Testa brauciens

Jaunais Volkswagen Touareg - iemēģināts!

Whatcar.lv iemēģina jauno VW Touareg
Ekonomisks un jaudīgs V6 dīzeļdzinējs
Cena no 46 675 eiro

Pirmās paaudzes Touareg tika laists klajā 2003.gadā, tāpēc šis, otrās paaudzes modelis šķiet krietni aizkavējies. Tomēr – labs nāk ar gaidīšanu, jo Volkswagen inženieriem ir bijis kaudzēm laika, lai ņemtu vērā visus komentārus, kas izskanēja par līdzšinējās paaudzes Touareg un tā „feisliftu”.

Kāds tas ir?

Vispirms – āriene. Jaunā Touareg dizains, radiatora reste un priekšējo lukturu dizains uzrunā nekavējoties, un ir skaidrs, ka šim auto tas piestāv labāk, nekā hromētais līdzšinējās paaudzes modeļa purngals – lai arī ir skaidrs, ka dizaineriem bija dots uzdevums padarīt to līdzīgu Golf, Polo un pārējiem jaunajiem Volkswagen modeļiem.

Skaties jaunā VW Touareg fotogaleriju!

Salonā Volkswagen ir kārtīgi pastrādājuši, lai paceltu Touareg vienu plauktu augstākā pozīcijā – materiālu un montāžas kvalitāte ir krietni labāka, bet interjera arhitektūra būs pa prātam pat dažam labam luksusa auto cienītājam. Tāpēc pārsteidza ne pārāk iespaidīgā "koka" apdare, kāda bija Whatcar.lv testa auto - kaut ko līdzīgu esam redzējuši arī pirms 10 gadiem, krietni lētākās automašīnās.

Vietas jaunā Touareg salonā ir vairāk – aizmugurē telpa kājām pagarināta par 40mm, turklāt aizmugures sēdvietas var arī bīdīt uz priekšu un atpakaļ, tādā veidā manipulējot starp telpu kravai un aizmugurē sēdošo komfortu.

Volkswagen ir jūtami  pacentušies, lai padarītu Touareg klusāku un komfortablāku, neaizmirstot arī par bezceļu braukšanas īpašībām. Volkswagen nav tādas pieredzes apvidus auto ražošanā, kā dažiem konkurentiem, tāpēc Touareg ne uz ko dižu arī nepretendē, saglabājot vien šīs klases auto pircējiem nepieciešamās nianses – augsta sēdpozīcija, pilnpiedziņa, maināms klīrenss, un dažas elektroniskas rotaļlietas, kas izlīdzēs, nokļūstot staignājā vai smiltīs.    

Dzinēji, gaita un vadāmība

Atšķirībā no iepriekšējā modeļa, jaunajam Touareg ir vieglāka un stingrāka platforma (joprojām kopīga ar Porsche Cayenne),  jauns V6 FSI benzīna un V6 TDI dīzeļdzinējs, astoņpakāpju automātiskā transmisija un start/stop tehnoloģija, turklāt visas šīs pārmaiņas vērstas uz lielāku efektivitāti un mazāku degvielas patēriņu.  

Whatcar.lv devās testa braucienā ar Touareg TDI, kas izrādījās pārsteidzoši kluss – salonā ienāca vien minimāls troksnis, turklāt – tikai paātrinājumā.  Jaudas atliektiem galiem pietiek, lai bezrūpīgi veiktu apdzīšanas manevrus un iekļautos šosejas satiksmē no mazākas nozīmes ceļiem.  Patiesībā, Touareg ļauj arī šo to vairāk, ņemot vērā uzlaboto vadāmību un stabilitāti, kas ir slavējama, ņemot vērā šī auto cienījamo klīrensu - 22 centimetri.

Gaita varbūt ir nedaudz pacieta, taču tā noteikti nav nekomfortabla. Pagrieziena rādiuss ir salīdzinoši mazs, ļaujot ērti manevrēt stāvvietās.  

Spriedums

Jaunais Touareg ir elegants auto, kurā ir daudz vietas pasažieriem un kravai, savukārt tā vadāmība ir augstāka par vidējo līmeni šajā segmentā.  Touareg par labu runā arī plašs bāzes aprīkojuma klāsts un ekonomisks, jaudīgs 3,0 litru V6 dīzeļdzinējs, kas noteikti ir optimālākā izvēle Touareg modeļu gammā.   

Jums patiks: agresīva āriene, elegantāks un komfortablāks salons, plašāks bāzes aprīkojums

Jums nepatiks:  labi aprīkots Touareg kļūst ellīgi dārgs, taču vērtību zaudē straujāk, nekā viens otrs konkurents

Lasi izvērstu jaunā VW Touareg testu, salīdzini modifikāciju cenas, tehniskos datus un aprīkojumu

 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!