Testa brauciens

Jaunais Chevrolet Spark

Whatcar.lv iemēģina Chevrolet Spark
Latvijā nopērkams jau janvārī
Cena no 8380 eiro

Lēts un simpātisks pilsētas mazauto, kas tika radīts korejiešu Chevrolet Matiz / Chevrolet Spark  vietā.  Bāzes versijas Spark cena Latvijā būs 8380 eiro, bet labāk aprīkotais modelis maksās 10 551 eiro - tātad, apmēram tāda pati, kā līdz šim. 

Ko es iegūšu par šo naudu?

Lētākās Spark Base modifikācijas aprīkojumā ietilpst 1,0 litra benzīna dzinējs, piecpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, stūres pastiprinātājs, ABS un seši drošības spilveni, kamēr dārgākajā Spark LS modifikācijā ietilpst arī elektriski regulējami priekšējie logi un gaisa kondicionētājs.

Kāpēc man tāds būtu jāpērk?

Neņemot vērā cenu, Spark ir stilīgs, mazs auto ar visnotaļ agresīvu izskatu – katrā ziņā, agresīvāku nekā vairumam pilsētas mazauto.  Turklāt tas ir apbrīnojami praktisks.  

Spark platforma ir par 10cm platāka, nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Tātad vietas salonā ir vairāk. turklāt salona ietilpības ziņā Spark tuvojas mazauto klases līderiem.

Whatcar.lv bija iespēja pašrocīgi pārliecināties, ka tajā var ielādēt piecas kastes ar banāniem (kopskaitā ap 140) un trīs pērtiķus (lelles) uz aizmugures sēdekļa.  Nolaižot aizmugures sēdekli vietas ir pat vēl vairāk. 

Ja kravas nav, Spark ar prieku uzņems četrus pasažierus.  Salona iekārtojums arī ir visai atjautīgs, ņemot vērā izmēru, taču apdares materiālu izvēle jums atgādinās, ka šis ir budžeta auto.

Kā tas uzvedas uz ceļa?

Nebūt ne slikti. 1,0 litru dzinējs nav no jaudīgajiem, taču tas nav skaļš, ko jo īpaši labi var just uz šosejas – vismaz līdz 100 km/h. Ātrāk jums diez vai būs vēlēšanās braukt.

Gaita ir pieņemama – lai gan Spark nepiemīt nekas tāds, kas vilinātu uz piedzīvojumiem,  tā vadāmībai un stūres reakcijai nav ne vainas.

Būdams platāks, Spark ir stabilāks, arī stūres pastiprinātājs ir lieliski piemērots šim auto, ļaujot sajust riteņu reakciju uz stūres kustībām. Taču Spark nav nekāds Golf GTI – asākos pagriezienos auto priekšgals draud izslīdēt.

Kad to varēs nopirkt?

Chevrolet pārstāvniecībā sola, ka Spark tirgošana sāksies jau janvārī. 

Vai to ir vērts apskatīt?

Ja jums patīk tā izskats, noteikti.  Arī no braukšanas viedokļa tam nav ne vainas, taču izvērtējiet aprīkojuma specifikācijas – lētākajai modifikācijai aprīkojums ir skops, taču dārgākā ir teju ne Opel Astra cenā.

Jums patiks: stabilitāte, stūres reakcija

Jums nepatiks: vāja dinamika, imidža trūkums

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

What Car? Vērtē Novērtēts ar 0 no 5

Lietota auto tests