Ziņas

Pirmais auto jaunietim?

Kādam jābūt pirmajam auto?
Whatcar.lv izvērtē mazlietotos mazauto
Pirmais auto jaunam braucējam

Visbiežāk dzirdētais teikums, kad runa iet par pirmo auto jaunam autobraucējam, ir apmēram šāds: ”Kaut ko maziņu, vecu un lētu – nu tā lai nav žēl sasist.”

Principā daļa taisnības tur ir – cilvēks bez īpaši lielas braukšanas pieredzes var visai viegli pieļaut kādu kļūdiņu un nedaudz pabojāt auto vizuālo skatu, taču, lai pirmais brauciens nebeigtos ar bēdīgām sekām, drošībai jābūt pirmajā vietā. Tāpēc noteikti nevajadzētu pirkt kādu vecu, nodzītu un lētu rūsas kalnu uz riteņiem.

Lūk, daži labi piemēri ar lietotām automašīnām, kuras ir drošas, uzticamas, nemaksā kaudzi naudas (automašīnas sarindotas nejaušā secībā) un lieliski der kā pārvietošanās līdzeklis pilsētā.

 





Fiat Grande Punto

Labākā izvēle: 3 durvju versija ar 1,2 litru benzīna dzinēju. ~2006. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 5,8 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car vērtējums:
Aptuvenā cena: Piedāvājums ir mazs. Cena zem 6000 eiro

Fiat Grande Punto ir īsts itāļu dizaina paraugs ar lētām uzturēšanas izmaksām. Tas ir drošs un arī nedaudz lielāks par dažiem tuvākajiem konkurentiem.

 

Fiat Panda

Labākā izvēle: 1,1 litru benzīna dzinējs. ~2005. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 5,7 l/100km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car vērtējums:
Aptuvenā cena: 4500-5000 eiro

Panda ir labs „budžeta” variants. Tas ir lēts auto ar zemām uzturēšanas izmaksām, turklāt tas sagādās arī braukšanas prieku. Lasi Fiat Panda testu 

 

Mazda 2

Labākā izvēle: 1,4 litru benzīna dzinējs. ~2006. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 6,6 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car? vērtējums:
Aptuvenā cena: 6500 – 8500 eiro

Mazda 2 nav tipiskākā izvēle, turklāt lietošanas izmaksas ir nedaudz augstākas kā citiem līdzīgiem automobiļiem, taču Mazda salons ir visai ietilpīgs un tajā ir pietiekami vietas gan pasažieriem, gan viņu bagāžai.

 

Renault Clio

Labākā izvēle: 3 durvju versija ar 1,4 litru benzīna dzinēju. ~2006. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 6,6 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car? vērtējums:
Aptuvenā cena: 5000 – 6500 eiro 

Šis stilīgais mazauto ir visai liels un ar labu apdari. 1,4 litru dzinējs ļaus bez piepūles pārvietoties arī pa lielceļu, taču arī lietošanas izmaksas ir nedaudz augstākas.

 

Peugeot 107

Labākā izvēle: 3 durvju versija ar 1,0 litru benzīna dzinēju. ~2006. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 4,6 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:  (testēts kā Citroen C1)
What Car? vērtējums:
Aptuvenā cena: 4500 – 5500 eiro 

Viens no labākajiem ierobežotā budžeta automobiļiem. Peugeot 107 gan tehniski, gan vizuāli ļoti līdzinās Toyota Aygo un Citroen C1. Arī cenas ir līdzīgas. Lasi Peugeot 107 testu

 

Ford Fiesta

Labākā izvēle: 3 durvju versija ar 1,25 litru benzīna dzinēju. ~2006. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 6,2 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car? vērtējums:
Aptuvenā cena: 5000 – 6000 eiro 

Lielisks auto studentam. Ar to ir viegli sadzīvot un tam ir zemas uzturēšanas izmaksas. Standarta aprīkojumā ir gan ABS, gan CD atskaņotājs. Lasi Ford Fiesta testu

 

Opel Corsa

Labākā izvēle: 3 durvju versija ar 1,0 litru benzīna dzinēju. ~2007. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 5,6 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car? vērtējums:
Aptuvenā cena: 6000 – 7000 eiro 

Corsa ir ļoti drošs un labi aprīkots auto. Šis ir jaunākais auto šajā sarakstā, tādēļ Jums pastāv iespēja to vēl iegādāties ar ražotāja garantiju. Lasi Opel Corsa testu

 

Nissan Micra

Labākā izvēle: 3 durvju versija ar 1,2 litru benzīna dzinēju. ~2005. gada
Vidējais degvielas patēriņš: 5,9 l/100 km
Euro NCAP testu rezultāts:
What Car? vērtējums:
Aptuvenā cena: 4500 – 6000 eiro 

Ar piemīlīgo izskatu Nissan Micra izceļas uz pārējo auto fona. Tas ir arī visai drošs – tam ir sānu gaisa drošības spilveni un ABS bremžu sistēma. Trīsdurvju versija nav tik praktiska, tomēr aizmugurējie sēdekļi ir visai funkcionāli.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Opel Frontera

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Jaunais Opel Frontera ir labi aprīkots un diezgan ietilpīgs, un tā viegli izprotamā cenu struktūra nozīmē, ka elektriskā un benzīna versija maksā līdzīgi. Ja vieglā hibrīda benzīna dzinējs brauktu tikpat labi kā elektriskais modelis, Frontera zvaigžņu vērtējums būtu vēl augstāks.