Ferrari atklāj F430 pēcteci
Jaunais Ferrari 458 Italia
Ātrāks par 430 Scuderia
570 zirgspēku V8

Ferrari nākuši klajā ar pirmajiem oficiālajiem F430 pēcnācēja - Ferrari 458 Italia fotoattēliem. Jaunā modeļa dizains veidots, iedvesmojoties no Ferrari Enzo un Mille Chili konceptauto.
Ferrari apstiprinājuši, ka jaunais auto tiks saukts par Ferrari 458 Italia, lai gan iepriekš tika minēts, ka tā nosaukums būs F450. Savukārt 458 nozīmē, ka zem motora pārsega šim auto slēpjas 4,5 litru V8 agregāts. Tā parametri ir gandrīz kā šosejas motociklam – uz katru dzinēja tilpuma litru Ferrari V8 spēkstacija ražo 127 zirgspēkus. Pie 6000 apgriezieniem minūtē tiek sasniegts maksimālais griezes moments - 540 Nm , bet pie 9000 apgriezieniem minūtē dzinējs nodrošina maksimālo jaudu – 570 zirgspēkus.
Nebūtu nekāds brīnums, ka ar šādu dzinēju apveltīts auto sevī slēptu iespaidīgus dinamikas rādītājus un Ferrari sniegtā informācija to apstiprina – sprints no nulles līdz 100 km/h aizņem mazāk par 3,4 sekundēm, bet maksimālais ātrums - virs 320 kilometriem stundā.
Šī būs pirmā Ferrari automašīna ar vidū novietotu dzinēju, kuram ir jauna tiešās iesmidzināšanas sistēma, kāda tiek izmantota arī Ferrari California. Pateicoties virknei uzlabojumu 458 būs ne tikai ātrāks par saviem priekštečiem F430 un Scuderia, bet arī videi draudzīgāks.
Seko Whatcar.lv jaunumiem Twitter!
Līdzīgi kā Ferrari California, arī jaunais 458 Italia tiks aprīkots ar septiņpakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, kuras pārslēgšanās laiks būs īsāks kā 430 Scuderia uzrādītās 0,06 sekundes. Auto būs aprīkots arī ar E-Diff aktīvo diferenciāli un F1-Trac pretslīdēšanas sistēmu, taču atšķirībā no citiem Ferrari modeļiem, 458 Italia visu šo sistēmu kontroli veiks viens, nevis atsevišķi procesori. Ferrari apgalvo, ka šāda vienota sistēma strādā daudz ātrāk un attiecībā pret Ferrari F430 par 32 procentiem uzlabo paātrinājumu līkumu izejā.
Bremžu sistēma aprīkota ar tā saukto „prefill” sistēmu, kas pietuvina bremžu klučus diskiem, tiklīdz auto vadītājs atlaiž gāzes pedāli. Ar šādas sistēmas palīdzību Ferrari 458 bremzēšanas ceļš no 100 km/h ir tikai 32,5 metri.
Piekares izstrādē ņemta pieredze no 430 Scuderia modeļa, savu artavu un komentārus projektā nav žēlojis arī leģendārais F1 čempions Mihaels Šūmahers.
Ferrari 458 Italia dizains tapis kompānijā Pininfarina, tomēr virsbūves formas pieslīpētas, izmantojot Ferrari F1 komandas rīcībā esošo vēja tuneli. Priekšējā buferī esošie gaisa tvērēji pie lielāka ātruma aizveras, tādejādi palielinot piespiedējspēku un novirzot gaisu uz radiatoriem.
Ferrari 458 Italia salons nebūs tik grezns kā Ferrari California modelim, taču tikšot ieviesti vairāki jauninājumi instrumentu panelim un stūrei. Ferrari 458 Italia tiks prezentēts Frankfurtes autoizstādē un pārdošanā varētu parādīties jau pavasarī. Cena, sagaidāms, būs augstāka nekā F430.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...