Ziņas

Ferrari krīze neesot skārusi. Tiešām?

Ferrari neatzīst krīzes ietekmi
Plāno atlaist darbiniekus
Gandrīz uz mēnesi slēgs Maranello rūpnīcu

Ferrari kategoriski atsakās atzīt, ka kompānija kļuvusi par globālās ekonomiskās krīzes upuri, lai gan tā plāno samazināt darbinieku skaitu par 10 procentiem.

Itāļu supermašīnu ražotāja pārdošanas apjomi kritušies no gandrīz 600 automašīnām mēnesī līdz 92 automašīnām novembrī. Tāpēc Ferrari risina sarunas ar Itālijas arodbiedrībām par iespēju samazināt darbinieku skaitu.

Vienlaikus – pirmoreiz – uz 20 dienām tiks slēgta Maranello rūpnīca, kas tiekot darīts, lai automašīnu krājumi nesasniegtu pārāk lielus apmērus. Ferrari, kas izcīnīja F1 Konstruktoru kausu, joprojām ir viens no iekārojamākajiem zīmoliem, pēc kura ražotajiem, dārgajiem un ekskluzīvajiem auto ir jāgaida rindā apmēram divi gadi. Tomēr problemātiski kļuvuši vairāki Ferrari tirgotāji, īpaši Lielbritānijā, kuriem radušies automašīnu uzkrājumi.

Vēl oktobrī Parīzes autošovā Ferrari vadītājs Luka di Montedzemolo runāja par tādiem ražošanas mērķiem, kā 10 tūkstošu auto 2010.gadā. Šībrīža kontekstā tas izskatās vairāk nekā optimistiski.

Lasi vairāk par Ferrari

Lasi Ferrari testus

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Ferrari Purosangue

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ferrari pūristi var atvilkt elpu – Purosangue nosaka jaunus SUV automobiļu vadāmības standartus. Lai noticētu tam, ko tas spēj, ir jāpiedzīvo Purosangue saķere, līdzsvars un dinamika, turklāt tā V12 motors ir īsts meistardarbs. Par šo veiktspēju ir jāmaksā, un mēs nedomājam tikai finansiāli. Ja jums ir svarīga praktiskums, jums labāk derēs Bentley Bentayga S, Lamborghini Urus vai Porsche Cayenne.

Lietota auto tests