Auto komforts un gaitas īpašības atbilst šī auto klasei. Viss notiek līgani, stabili un droši. Stabilitātes sistēma strādā teicami, ja ir sānslīde tā tiek ātri likvidēta. Drošs auto. Paskatieties kaut vai uz sliekšņu platumu, priekšējā paneļa platumu vai priekšējā stikla novietojumu - nedomāju, ka šādā auto kāds var justies nedroši! Auto interjerā figurē ērti krēsli, pat straujākā braucienā sēdpozīcija ir stabila. Priēkšējais panelis ērts, viegli pārskatāms, bet mazliet garlaicīgs. Domāju ka navigācijas un DVD ekrāns, kurš izvietots priekšējā paneļa augšpusē, nav tas labākais novietojums. Audio sistēmas ir dažādas, līdz ar to arī kvalitāte vienai labāka, otrai sliktāka. Radio strādā stabili, viļņuis ķer labi. Konkrētajā modelī ir tikai kasešu atskaņotājs, bet pat tai ir iespēja mekļet nākošo dziesmu. Jāpiezīmē ka iebūvētais telefons ir ērts lai runātu - skaņa skaidra un saprotama. Taču telefona pamatplate ir no veca un ne pārāk laba Ericsson modeļa. Manējais savu darbību izbeidza dažas nedēāls pēc iegādes - "uzkārās" un praktiski tur neko nevar izdarīt. Jauns modulis maksā tik pietiekoši dārgi ka lētāk ir nopirkt jebkuru brīvroku sistēmu. Apkures sistēma konkrētajameksemplāram nezin kāpēc strādā ne pārāk labi - auto ārti atdziest, aukstā laikā jādarbina ar pilnu jaudu - varbūt tāpēc ka auto ņacis no siltās Vācijas? Kondicionieris gan nodrošina pilnīgu auto dzesēšanu. Karstā laikā bez kondicioniera un ar aizvērtiem logiem salonā nepieteikama ventilācija, veidojas pirts efekts. Ka jau teciu - nezinu vai tas ir šīkonkrētā eksemplāra īpatnība vai kā. Parredzamība no auto ir laba, lukturi nodrošina manuprāt izcilu ceļa apgaismojumu. Jāpiezīmē ka bieži nākas mainit gan tuvo gaismu lampas, gan gabarītu un bremžu lampiņas, bieži novērojasm nekontakts lampu ligzdās. Neauzd pārsteidza tas, ka auto salons šķiet nav pārāk labi nopakots, dzirdams ceļa troksnis. Bagāžas nodalījums ir liels, ar nolaistu pakaļējā sēdekļa atzveltni var pārvadāt 2,45 metru garas līstes vai 2 metrus garus dēļus. Ritošā daļa, ņemot vērā gadā 50 -60 tūkst nobraukumu, uz skati prasa palielus -vidējio ap 250 -300 Ls ieguldījumus, jo mūsu ceļi dara savu, taču detaļas nav dārgas, teiktu pat lētākas par dažu ;labu mazākas klases auto. Nācies mainīt balsta šarnīrus, reaktīvās sviras, motora amortizatorus. Bremzes darbojas efektīvi. Detaļas pieejamas dažādās cenu un kvalitātes kategorijās.
Par dzinēju - domāju ka 2,4 litru dzinējs ir nedaudz par kūtru straujākai braukšanai, auto masa dara savu. Tā kā auto darbojas ar benzīnu un dabasgāzi, tad tīri subjektīvi nav jūtama jaudas atšķirība braucot ar dabas gāzi vai benzīnu. Pirms pēdējā gāzes cenas pacēluma un pirms tagadējā benzīna cenas krituma gāze bija lēts un ērts degvielas veids. Ar gāzi var nobraukt maksimums 250 kilometrus, benzīna bāka 30 litru liela - arī 300 kilometriem pietiek.
Dzinējam šķiet ir divas nopietnākās problēmas - droseļvārsts, kurš mēdz iziet no ierindas, nomaiņa praktiski sanāk savus 400 - 500 Ls. Problēmas radot vecā tipa droseļvārsts, jaunie vairs neradot galvassāpes. Novērojama eļļas noplūde gar vārstu vāka blīvēm. It īpaši gar svecēm. Ja tās ir sveču blīves (nezinu kā pareizi saucas), tad to nomaiņai jāizjauc motors.
Āris Dandens, 28/11/2008