Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Vairāki VW Amarok interjera pamatprincipi ir tādi paši kā Ford Ranger, tostarp lieliska vadītāja sēdpozīcija ar plašām regulēšanas iespējām un ērtu sēdekli.
Neraugoties uz Amarok virsbūves izmēriem, ir patiešām viegli novērtēt, kur atrodas visi četri automobiļa stūri, lielā mērā pateicoties patiešām augstai vadītāja pozīcijai un lieliskajam skatam pāri plecam. Lai atvieglotu automašīnas novietošanu stāvvietā, jau bāzes versijā iekļauti priekšējie un aizmugurējie distances sensori un atpakaļskata kamera, savukārt augstākā aprīkojumā būs arī 360 grādu kamera.
Vispārējais interjera dizains ir ļoti līdzīgs, izmantojot to pašu pārnesumu pārslēgšanas sviru un citas svarīgākās pārvaldības funkcijas. Tiesa, Amarok ir īpaši pielāgoti sēdekļi, Volkswagen stūres rats un citas VW raksturīgas nianses.
Diemžēl viena lieta, kas Amarok nav kopīga ar Ranger, ir fiziskas klimata kontroles ierīces. Tā vietā temperatūra un plūsmas intensitāte jāregulē, izmantojot informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu, un tas ir daudz apgrūtinošāk, nekā Ranger, Isuzu D-Max vai KGM Musso.
Tāpat kā Ranger, arī Amarok informācijas un izklaides sistēmas skārienekrāns (10,1 collas lētākajā versijā un 12,0 collas Style un augstākas klases modeļos) ir portretorientēts. Tā ir tā pati multimedija un operētājsistēma kā Ranger, taču izvēlnes ir atšķirīgas. To ir samērā viegli apgūt, un visās versijās ir Android Auto un Apple CarPlay viedtālruņa savienojamība.
Jaunākais VW Amarok ir par 96 mm garāks nekā tā priekštecis, tādējādi pasažieriem aizmugurējos sēdekļos ir vēl vairāk vietas kājām. Arī vieta galvai ir lieliska, un četri ražena auguma cilvēki jutīsies ļoti komfortabli pat diezgan garos pārbraucienos.
Vēl svarīgāk daudziem pikapa pircējiem ir tas, ka Amarok maksimālā kravnesība ir 1,13 tonnas (par 40 kg vairāk nekā iepriekšējai versijai) un kravas nodalījumā var ievietot divas eiro paletes.
Tas, ka Amarok nav pieejama vienkabīne, nozīmē, ka nav iespējams iemainīt aizmugurējos sēdekļus pret vēl liellāku kravnesību. Piemēram, Ford Ranger vai Isuzu D-Max ar īso kabīni spēj vest aptuveni 1200 kg kravu.
Kravas kastē, kuras augstums ir 526 mm, ir pieejamas stiprinājuma vietas, lai piestiprinātu līdz 400 kg smagu kravu. Tāpat var pasūtīt arī cieto kravas kastes pārvalku, kas jūsu pikapu būtībā pārvērš par furgonu vai SUV.
Ja automobilis stāv uz vietas, pikapa jumts spēj izturēt līdz pat 350 kg smagu kravu. Tas būs pietiekami daudz, lai šeit varētu uzstādīt papildu jumta telti. Kad braucat, jumts var uzņemt līdz 85 kg. Tāpat iespējams iegādāties arī papildu aksesuārus, piemēram, velosipēda bagāžnieku, dekoratīvos stieņus utt.
Jau bāzes versija ir pietiekami labi aprīkota. Standartaprīkojuma ietilpst 17 collu vieglmetāla diski, gaisa kondicionieris, automātiskie LED priekšējie lukturi, LED priekšējie miglas lukturi, adaptīvā kruīza kontrole, atpakaļskata kamera, aizmugurējie stāvvietas sensori, lietus sensoru tīrītāji un apsildāmi durvju spoguļi.
PanAmericana versija ir vairāk orientēta uz apvidus apstākļiem. Tam ir aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs, kā arī ādas sēdekļi, gumijas grīdas paklājiņi, papildu dzinēja apakšdaļas aizsardzība, astoņu skaļruņu Harman Kardon skaņas sistēma un LED apgaismojums kravas kastei.
Piedāvājuma augšgalā ir Aventura, kurā būs arī 21 collas vieglmetāla diski, apsildāms stūres rats, parkošanās palīgsistēma un daži hromēti eksterjera stila elementi.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …