Testa brauciens

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
VW Amarok Latvijā pieejams tikai tā jaudīgākajā versijā, jo tieši šāda modifikācija izraisījusi vislielāko pircēju interesi. Tas nozīmē, ka pikaps ticis pie 240 ZS jaudīga 3,0 litru V6 dīzeļdzinēja, kas savienots ar 10 pakāpju automātisko transmisiju.
Sešcilindru agregāts demonstrē pietiekamu jaudu un vienmērīgi paātrinās jau no maziem apgriezieniem. Arī pārnesumkārba ir visai atsaucīga, lai arī ir brīži, kad transmisija nedaudz vilcinās, veicot izvēli, kuru no 10 pārnesumiem izmantot.
Otrās paaudzes Amarok ir īsākas pārkares, turklāt tas spēj pārvarēt dziļākus ūdens šķēršļus (800 mm), turklāt pēc izvēles pieejams aizmugurējais bloķējošais diferenciālis (standarta aprīkojums PanAmericana versijai). Var droši apgalvot, ka tas labāk pārvarēs nelīdzenumus nekā iepriekšējā versija.
Ja vēlaties, lai jūsu auto būtu vairāk orientēts uz bezceļiem, apsveriet Isuzu D-Max un Ranger Raptor, kuriem ir bezceļu riepas un lielāks klīrenss.
Gaitas komfortu nevarētu raksturot kā izsmalcinātu. Par to, ka braucat ar pikapu, galvenokārt atgādina vienmēr klātesošais šūpošanās efekts, lai gan tas nav tik jūtams kā KGM Musso un Toyota Hilux pikapos.
Lai gan Ford Ranger Raptor joprojām ir viskomfortablāk braucošais pikaps, tas upurē kravas ietilpību, lai to panāktu.
Pagriezienos situācija ir daudz labāka, jo Amarok, tāpat kā radniecīgais Ranger, ir pārsteidzoši labi vadāms. Tiesa, ja to salīdzināt ar SUV, gaita visai būtiski atšķirsies, un līkumainā ceļā tas jūtas ne visai komfortabli, taču tas visai sekmīgi pretojas virsbūves svārstībām tādā veidā, būdams komfortablāks nekā lielākā daļa konkurentu.
Ja tu tuvojaties straujam līkumam ar kādu izpriecu, saķere nav pārāk liela. Tomēr stūres iekārta ir diezgan precīza un nav pārāk smaga, tāpēc ar to ir viegli braukt nelielā ātrumā pa pilsētu vai ātrākiem A-veida ceļiem un šosejām.
Dzinēja troksnis ir labi izolēts, un, lai gan neliela vibrācija ir jūtama uz stūres, tas ir daudz mazāk traucējoši nekā konkurentiem. Pretvēja un ceļa troksnis ir dzirdams “pieņemamā apmērā, kas nozīmē, ka uz šosejas pikaps ir relatīvi kluss.
€
Testa brauciens
Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja jums ir laba atmiņa un mazliet sekojat Ķīnas autobūves jaunumiem, iespējams, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Tiguan ir Volkswagen svarīgākais modelis. To pārdod vairāk nekā ikonisko Golf, un bijušas …
Testa brauciens
Jaunā Volkswagen Amarok ceļš līdz Latvijai bijis garāks un ilgāks nekā sākumā cerēts. Sen gaidītais pikaps nu ir …
Testa brauciens
Kad Volkswagen pirms 12 gadiem uzsāka patstāvīgu ceļu pikapu segmentā, ne visi ticēja, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Ja neskaita elektrisko minivenu ID. Buzz, krosovers-kupeja ID.5 pagaidām ir …
Testa brauciens
Volkswagen ir bijuši daudzi slaveni modeļi, taču rets spēj sacensties popularitātē ar Type 2 – 50. …
Testa brauciens
Krosovera modelim Volkswagen T - Roc 2022. gada augustā apritēs pieci gadi. Tas nozīmē, ka …