Testa brauciens

Toyota Kenshiki forums Briselē atklāj japāņu elektromobilitātes nodomus
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Pie stūres šoferis jutīsies ērti. Sēdekļa sānu atbalsts ir jūtamāks nekā Tesla Model Y, turklāt tas ir elektriski regulējams visos veidos. Patīkami, ka arī sēdekļa stūres un pedāļu novietojums ir pārdomāts un ērts vadītājam.
Vienīgā sūdzība, kas varētu rasties, ir tā, ka stūres rats daļēji aizsedz skatu uz digitālo instrumentu paneli, kas atrodas aiz tā. Tas gan būs atkarīgs no braucēja auguma un izvēlētās braukšanas pozīcijas, tāpēc mēs vispirms iesakām apsēsties pie bZ4X stūres, lai pārliecinātos par sēdpozīcijas ērtumu, pirms pasūtījuma veikšanas.
Aizmugurējo pārredzamību ierobežo masīvie statņi, taču visiem modeļiem standarta aprīkojumā ir atpakaļgaitas kamera, kas atvieglo manevrēšanu. Tāpat aprīkojumā pieejami arī priekšējie un aizmugurējie distances sensori.
Toyota bZ4X jumta līnija ir salīdzinoši zema uz citu SUV modeļu fona, taču, pateicoties augstajiem sānu logiem, salons joprojām šķiet plašs un gaišs. Turklāt vadītājs un pasažieri automašīnā sēž augstu, kas ne tikai palīdz nodrošināt labu skatu uz priekšu un sāniem, bet arī ļauj justies, it kā jūs vadītu īstu SUV. Vadītāja sēdpozīcijas augstums vairāk atgādina Volkswagen ID.4, nevis zemo Kia EV6.
Bāzes versijas modeļiem ir 8 collu skārienekrāna informācijas un izklaides sistēma, bet, izvēloties augstāku aprīkojuma līmeni, tiek iegūts lielāks 12,3 collu ekrāns. Mēs izmēģinājām tikai lielāko ekrānu, un, lai gan dažkārt tas nedaudz lēni reaģē, ar to ir samērā viegli tikt galā. Visos modeļos ir Android Auto un Apple CarPlay funkcija, savukārt bezvadu tālruņa uzlāde iekļauta standarta aprīkojumā visos modeļos, izņemot bāzes versiju.
Pat lētākie bZ4X diezgan labi aprīkotas - 18 collu vieglmetāla diski, adaptīvā kruīza kontrole, kā arī bezatslēgas auto atvēršanas un iedarbināšanas funkcija. Tāpat elektroauto aprīkots ar siltumsūkni, lai uzlabotu nobraucamo distanci aukstākos apstākļos - tas ir papildaprīkojums lielākajai daļai konkurentu, tostarp EV6. Neatkarīgi no komplektācijas bZ4X iegūs daudz drošības tehnoloģiju, tostarp automātisko avārijas bremzēšanu (AEB) un joslas saglabāšanas asistentu.
Papildaprīkojuma sarakstā varēs izvēlēties tādas ekstras kā aizmugurējo spoileri, lietus sensoru un astoņos virzienos elektriski regulējamu un apsildāmu vadītāja sēdekli.
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Testa brauciens
Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 …