2,5 litri, 2007.gada izlaidums.
Pats esmu 1962.gada izlaiduma, un stāžs man pietiekoši liels, lai varētu atļauties pakritizēt.
Pirmais mīnuss - pie salīdzinoši neliela noskrējiena (~120tk km)sāka ēst eļlu. Izrādījās - cilindru čaulas(!) pie vainas. Virpoju un liku iekšā jaunas, jo vecās izslīpēt nevarēja - pa plānām.
Kādu laiku gāja tā nekas, tagad pa brīžam sāk nestrādāt viens cilindrs. Vēl neesmu atradis vainu, bet, tas nav no svecēm.
Otrais mīnuss - priekš 2,5l motora sajūga disks, kurš sākotnēji paredzēts mazākām jaudām, ir par vāju, jābūt ļoooti uzmanīgam, lai grūtākos apstākļos to nenosvilinātu. Tas notiek ātri, un neviens serviss šiem diskiem nedod nekādu garantiju.
Trešais mīnuss - no piekabes valkāšanas sāka lēkt ārā no 5.pārnesuma. Arī citi par šo lietu sūdzējušies. Izjaucu kārbu, secināju, ka zobratu zobu gali apdriskāti, nopirku leišos lietotu kārbu. Pagaidām braucu.
Protams, ka braucu ar gāzi. Te izriet ceturtais mīnuss - gāzes sadegšanas temperatūra tomēr ir augstāka nekā benzīnam, un japāņu auto tam nav aprēķināts. Vārstu eļļošana man ir, bet, neko daudz vairāk par 100tk km nobraukt nevar. Jāremontē galva, jo vārsti izdeg. Ja vēl tos varētu laika gaitā pieregulēt, bet regulēšana ir specifiska izskata dažādu biezumu bļodiņu piemeklēšana un maiņa, un to bez servisa izdarīt nevar. Drusciņ var izlīdzēties, noslīpējot vārstiem galus, bet čakarēšanās liela.
Citādi? Auto joprojām man patīk. Vēl kādu laiku pieturēšu :)
Ainārs Azacis, 12/08/2016