Lexus RX (03-09) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

400h

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Labdien esošajiem un nākamajiem šā auto lietotājiem. Šobrīd ar auto braukāju tikai 6 mēnešus un nolēmu mazliet padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Ja iepriekš braukts tikai ar universāliem, sedaniem, hečbekiem, tad viennozīgi ir tas, ka noteikti vajag nebaidīties un braukt ar šādu auto, tā tiešām ir bauda braukt kā pa pilsētu, tā ārpus.

Diemžēl ziema šogad nebija, tad nav komentāri par šā auto caurejamību grūtos ceļa apstākļos, bet cik nu sanāca bezceļi, tad problēmu nebija. Pozitīva daudz, tāpēc visus vairāk interesē negatīvs un ir tikai viena lieta, tā ir degviela. Pēc komentāriem, aprakstiem utt. ir ļoti dažādi vērtējumi, bet man sanāk tā, ka pilsēta ir pat 12-15 L/100km, bet ārpus pilsētas braucot ap 100km/h ir dabūts par 8,8L un 100km. Praktiski viss ir pretēji, kā šo auto pozicionē. Šobrīd ir laba lieta, ka Latvijas dīleri veic elektromotora bateriju pārbaudi un dod 1 gads garantiju, tā ka šobrīd šo garantiju varbūt varēs izmantot, ja neatradīsies citi iemesli labākai degvielas ekonomijai hibrīda tipa auto. Tas īsumā, noteikti vēl paturpināšu šo diskusiju.

Edgars Zaļkalns, 06/04/2015

RX 300

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Savulaik nopirku mašīnu trīsgadīgu, ar 80 000 km noskrējienu un kopsummā nobraucu precīzi piecus gadus. Kad pārdevu, noskrējiens bija 242 000km. Mašīna ideāla, nepievīla ne reizi, nopakota bija ar visām iespējamajām ekstrām (pilnā President paka - kamera, el. bagāžnieks, lūka utt.). Braukšanas ziņā - ideāls auto, iet mīksti, stabili un klusi. Vadāmība nav kā džipam, bet kā izteiktam vieglajam auto. Un piezīme tiem, kas brēc, ka šis nekādi nav džips - mans viedoklis ir tāds, ka nav gluži Land Rovers, bet caur palielām kupenām un uz copi pa izdangātiem meža ceļiem aizbraukt var. Vismaz tur kur vieglie iestrēga, šamais izgāja cauri nenobuksējot. Airo piekare konkrētajai mašīnai ir diezgan nevajadzīga, pa pieciem gadiem noderēja tikai vienu reizi lai tiktu ārā no kupenām. Pozitīvā iezīme, ka Lexusiem airo piekare skaitās viena no uzticamākajām, pa visu lietošanas laiku tika nomainīts viens augstuma sensors (140 ls). Remonta izmaksu ziņā ir tā, ka jārēķinās, ka tas ir Lexus, nevis Opel un par vārdu jāmaksā, tāpēc katrs servisa apmeklējums caurmērā virs 100 ls iznāk. Salons - bez komentāriem, vienkārši izcili. Esmu braucis ar daudz un dažādām mašīnām, bet ērtāki sēdekļi nav gadījušies. Šī man bija pirmā mašīna kuru lietoju tik ilgi, jo nevarēju atrast līdzvērtīgu alternatīvu un galvenais - vēl ilgāk = iemeslu mainīt :). Es ar auto biju ļoti apmierināts, bet lietoti auto ir laimes spēle, jo savulaik paziņa vienlaicīgi nopirka tādu pašu, bet viņa pieredze ir radikāli pretēja manai.

Armands Fišers, 11/04/2013

400h

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Ar šo auto esmu nobraucis ap 70 tk.km. Auto tika iegādāts jauns un braukts tiek tikai Rīgā un pierīgā. Pozitīvais: 1) tehniski ārkārtīgi izturīgs auto, 2)kvalitatīvs un draudzīgs oriģinālais serviss 3)lieliska pārredzamība, 4)"Muļķu drošs" (lai šo auto sanestu vai kā citādi neuzmanības dēļ izraisītu problēmas ir ļoti jāpacenšās), 5) ar tādu ir viegli braukt mazpieredzējušiem vadītājiem - uzvedās kā tipisks priekšpiedziņas auto, 6) pietiekama jauda jebkurai apdzīšanai, 7)pārsteidzoši, taču variators nesagādā nekādas problēmas Negatīvais: 1) izteikti nav paredzēts bezceļam, 2) nav paredzēts "sportiskai" braukšanai (pilnpiedziņa šeit ir tikai drošības elements - aizmugurējā ass pieslēdzas vēlu un tai tiek novirzīts samērā maz jaudas), 3)mazliet neveikls ("šūpīga" virsbūve, kas īpaši jūtams uz iebrauktām risēm), 4)kā jau priekšpiedziņas auto - raksturīga priekšas izslīdēšana ja tiek pārspīlēts ar ātrumu pagriezienos (taču ja neapjūk - VSC sistēma + pieslēgusies pakaļējā ass situāciju vērš par labu diezgan zibenīgi), 5) aizmugurējais bamperis augsts - regulāri jāsmērē drēbes lai kaut ko ieliktu vai izņemtu no bagāžnieka, 6)vietām salonā derētu kvalitatīvāki apdares materiāli (atbilstošāki zīmola prestižam). Šis auto ir paredzēts vadītājiem, kuri vēlās drošību (gan uz ceļa, gan tehiskās izturības ziņā). Auto neder agresīviem braucējiem un "zīmuļiem". RX nav džips - tas ir vieglais auto ar krietni labāku pārredzamību un daudz lielāku drošību par pārējiem vieglajiem auto.

Ivars Zariņš, 29/02/2012

400h

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Lexus ir mana iecienītākā auto marka. Pēdējos 3 gadus esmu mainījusi dažādus auto, bet vienmēr izvēlējusies tikai Lexus. Kāpēc izvēlējos RX? 1. Pēc divām pavadītām Latvijas ziemām ar GS300, kur auto salonā man stāvēja lielāko ziemas daļu sniega lāpsta, un regulāri bija uz sniegotajiem ceļiem jāuzrunā sveši vīrieši, lai palīdz, - tagad izvēlējos RX. Pagājušajā ziemā bija izcila braukšana. Droša, stabila un silta. Gaidu arī šo ziemu ar prieku! 2. RX dod man vēl vienu priekšrocību - tas ir braucošais atrakciju parks, jo mani bērni spēlējas pa auto aizmuguri - ložņājot no bagāzas nodalījuma uz salonu. Un tas viss - braukšanas laikā! Brauciens paliek interesantāks un ceļš īsāks. 3. Hibrīda motors ietaupa degvielu un mazāk rūc. Tas dod mieru! Mazāk priecē: Nav tik veikls un iznesīgs auto, kā GS. Vasarās, barucot vienai, patīk uzdot pa pedāli, bet jūtams, ka RXam masas dēļ - uzrāviens lēnāks. Kopumā - joprojām Lexus ir mans favorīts!

Dace Briede Zalite, 16/09/2010

RX 400h

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu ar šo auto vairākus mēnešus un esmu sajūsmā. Šis hibrīds ir pietiekami jaudīgs, un lai arī nebraucu diez ko ekonomiski un šad tad patīk iespiest pedāli grīdā, vidējais patēriņs lielākoties braucot pa Rīgas centru ir tikai 10L (uz 100km). Vispatīkamākais hibrīdtehnoloģijā ir braukšanas klusums, pie krustojuma apstājoties motora darbību nedzird vispār - škiet, ka tā ir izslēgta! Bremzes ir ļoti labas, braucot ar lielu ātrumu nepieciešamības gadījumā var strauji nobremzēt. Lai arī sākumā uztraucos, ka tai nav parkošanās sensoru, pie atpakaļskata kameras pieradu ļoti ātri un jāsaka, ka ar mašīnām bez tās man braukt šobrīd ir kļuvis apgrūtinoši. Priekšā gan tas parkošanās sensors nedaudz pietrūkst! Manā skatījumā mašina ir ideāla - gan jaudīga, gan ekonomiska, gan ergonomiska!

Diāna Kubasova, 27/06/2009

RX-350

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Auto lielisks - braucu ar to trīs gadus - problēmu ekspluatācijā nav bijis. Tomēr ir konstrukcijas trūkumi - 1) Ziemā sniegs sakrājas uz aizmugurējā vāka - starp korpusu un plastmasas spoileri, piesalst un veidojas ledus, kas var neļaut atvērt bagāžas nodalījumu.- 2) Tuvās gaismas ir tik eiropeiskas, ka ārpus pilsētas pat policistu ar visiem spīguļiem ieraudzīt var pēdējā brīdī (ātrums -100km/st) regulēt stara augstumu pats nevar, serviss nomēra: viss pēc normatīva -3) Es 1998.gadā braucu ar ,,carina-2,,-elektro pakete logiem - 2005g. RX nav mainijuši ne savu izskatu, ne formu - 4)Krāsa: Tumša krasa - balta grunts - izmantojot Rīgas stāvvietas pa 3 gadiem auto durvis daudz baltu punktu (draugam sudraba krāsa - melna gruntene) - 5) izvirziti pa tālu-aizmugure noteikti smērē drēbes, ņemot mantas no bagāžas nodalījuma - jo pats auto stipri met ielas ūdeni uz aizmugures daļu.....Tie ir trūkumi, ko esmu novērojis lietojot auto tris gadus - braucot pārsvarā pa Rīgu. Tomēr tie ir sīkumi - pretīm liekot zibenīgu, kvalitatīvu un galvenais paskaidrojošu seervisu - WESS-motors(K.Ulmana gatve).Vislabākā attieksme, veicot TA... POZITIVAIS: auto ar automatisko karbu - manipulejot,,S,,režīmā starp-2un3 ir pat pārāk dinamisks, bet tas jau patīk. Elektroniskā vadības sistema - neuzbāzīga, tikai strauji manevrējot vai ziemā saslīdot - liek sevi manīt: kaut kas iepīkstas, un RX pats izlabo manu kļūdu stipri ātrāk nekā cilveks spēj reaģēt (vadītāja pieredze 23g). Pasīvā drošība - viss augstākā līmenī - sargā manu dzīvību un tas ir pats svarīgākais!

Ainars Kalsons, 03/04/2009

400h Platinum Middle

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

RX 400h modelim ir viena fundamentāla problēma, proti, plaisā vējstikls, kas, visticamāk, (cita izskaidrojuma nav) ir saistīts ar virsbūves vērpjizturību un vibrāciju līmeni.
Vai Lexus tiešām ir luksusa klases automašīna ar izcilu price/performance? Jā, ja formāli saliek ķeksīšus aprīkojuma ailēs. Nē, ja jūtams ir Toyota DNS un virkne lietu nav tik smalki, pārdomāti un kārtīgi nostrādātas kā BMW/Mercedes Benz.
Rezumējot var teikt, tā cenas starpība ar Mercedes, BMW, Audi ir tieši tajā, ka Lexus pietrūkst izsmalcinātības detaļās, tā inženierijas dziļuma un raudzes. Salons ir patiešām ļoti ietilpīgs, lieliski konfigurējams. Tikai platums elkoņu augstumā varēja būt lielāks.
Par vadāmību. RX 400h ir priekšpiedziņas auto. Jauda uz priekšējiem riteņiem ir par lielu. Tas ir būtisks, pat kritisks trūkums. Bremzes - arī jāuzlabo to veiktspēja.

Kristaps Milbrets, 18/09/2008

400h Executive

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Uzticams, kvalitatīvs, luksus apvidus automobils.

Pavels Filipovs, 20/08/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi