Ņemot vērā, ka Kia modeļu klāstā jau ir viens ģimenes sedans – Optima – varētu pabrīnīties, kāpēc korejiešu autoražotājam būtu vajadzīgs vēl viens.
Tomēr Kia Stinger gluži nav kārtējais plašām masām domāts auto, kas konkurētu ar Ford Mondeo vai Opel Insignia Grand Sport – tas ir īpašs, aizmugures piedziņas modelis, kas pretendē uz vietu starp prestižākiem modeļiem tajā segmentā, kurā dominē Audi, BMW un Mercedes-Benz.
Tas, vai Stinger ir vienkārši ambicioza vai arī patiešām jocīga ideja, ir atkarīgs no tā, kāds ir Tavs priekšstats par šo korejiešu zīmolu. Te ir vērts atcerēties, ka šis korejiešu autoražotājs ik gadu pārdod daudzreiz vairāk auto, nekā, piemēram, Jaguar, Land Rover un Alfa Romeo kopā. Turklāt – kas nav mazsvarīgi – tieši Kia kabatā pēdējo 10 gadu laikā ir nonācis kupls skaits dizaina balvu.
Stinger veidots uz tās pašas arhitektūras, ko izmanto radniecīgais Hyundai Genesis G80 Coupe. Motoru klāstā – 2,2 litru dīzeļdzinējs, 2,0 litru benzīna turbodzinējs un pat 3,3 litru tilpuma V6 benzīna turbodzinējs. Vai Eiropas premium zīmoliem ir pienācis laiks satraukties par Kia Stinger eksistenci? Lasi vairāk šajā testā!
Lapa 1 no 4