Nobraucām ar šādu auto ~2000km pa Spānijas lieliskajiem ceļiem, kā arī pa kalnu serpentīniem un neceļiem.
Auto no Herz nomas- ~1/2 gadu vecs (jauns) ~15000km noskrējis.
Pirmie iespaidi- lieliski- viss savās vietās, ļoti kluss salonā pat pie 140km/h- dzinēju praktiski nedzird, tikai vēja šņākoņu ap spoguļiem. 1,4 crdi priekš kalnaina apvidus ir pa švaku- kopā ar visu bagāžu un 4 pieaugušajiem stāvos kalnos izrādījās pavājš. Latvijas vai eiropas līdzenumiem ar ātrumu līdz 100km/h būtu ok. Degvielu tas patērēja 5,9l/100km.- ar visu spīdzināšanu pa kalniem, tāpēc labāk būtu izvēlēties jaudīgāku dzinēju- 1,6CRDI.
'Fantastiska fīča ir kalnā braukšanas asistents, kas pats pietur bremzi, līdz uzsāk kustību- strādā gan ar priekš pret kalnu, gan aizmuguri pret kalnnu, attiecīgi, ja ielikts pirmais ātrums vai atpakaļgaita. nepatīkams pārsteiguma, ka standarta komplektācijā ir tikai 2 elektrologi, ar ādu neapšūts stūres rats. būtiskākais mīnuss- ļoti vājas tālās gaismas, savukārt tuvās gaismas-lieliskas.
Pārsteigums ir ļoti plašā vieta aizmugurējo pasažieru kājām- nebiju tādu plašumu sastapis kompaktklasē- protems no tā cieš bagāžnieka ietilpība, kas ir nedaudz mazāka kā, piem, Mazda3 (`08).
ekspluatācijas izmaksas nevaru novērtēt- 5 zvaigznes ieliku, jo ir 7 gadu garantija.
Slēdziens- nekas iepriekš no korejas izstrādājuma nebiju gaidījis tik labu gaitu, salona apdari, klusumu salonā.
Noteikti ir vērts piemaksāt par atpakaļskata kameru vai pīkstuļiem- jo ir slikta redzamība aizmugurē
Oskars Romka, 31/10/2013