Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Honda ZR-V vadītājam būs jāsēž diezgan zemu, un tas, visticamāk, neiepriecinās tos, kuri meklē komfortablu SUV sēdpozīciju - Kia Sportage šajā ziņā ir daudz labāks.
Tomēr, tā kā mērinstrumentu panelis ir novietots diezgan zemu, jums joprojām pavērsies lielisks skats uz priekšu. Un, lai gan apkārtējo redzamību ierobežo masīvie sānu statņi, visas versijas ir aprīkotas ar atpakaļskata kameru, kā arī priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem, kas jums palīdzēs novietot krosoveru stāvvietā.
Abi priekšējie sēdekļi ir regulējami augstumā, bet Sport un dārgākās versijās jau uzreiz būs pieejami sēdekļi ar daļēju elektrisko regulēšanu. Arī stūres statņa augstums un dziļums ir regulējams plašā diapozonā, ļaujot vadītājam ērti iekārtoties savā vietā.
Rokturi un fiziskās pogas šķiet visai kvalitatīvas, un pa visu paneli izstieptā “bišu šūnu” tipa ventilācijas lūka ir labi pārdomāts risinājums. Arī ZR-V gaisa kondicionēšanas sistēmas vadība ir vienkārši lietojama, jo tās regulēšanai paredzētas fiziskas vadības ierīces. Šis risinājums ir ērtāks nekā Seat Ateca un Škoda Karoq krosoveros.
Braucējiem nenāksies sūdzēties par vietu priekšējos sēdekļos. Vieta galvai un kājām ir pietiekami plaša - tas attiecas arī uz versijām, kurām uzstādīts panorāmas jumta stikls.
Sēdekļi ir ērti un cieši pieguļ ķermenim, taču regulējama jostasvietas balsta trūkums var radīt problēmas, ja garākos braucienos jums mēdz sāpēt mugura.
Šis nav visdāsnākais ģimenes SUV, kad runa ir par vietu aizmugurē sēdošajiem, taču diviem 1,80 m gariem pasažieriem vieta pietiks. Aizmugurē ir pietiekami daudz vietas kājām, savukārt pēdas varēs ērti palikt zem priekšējiem sēdekļiem, tomēr sēdekļu pamatne ir novietota diezgan zemu pie zemes, tāpēc garākos braucienos nejutīsiet tik labu atbalstu augšstilbiem.
Tāpat kā Renault Austral un Seat Ateca, arī ZR-V aizmugurējie sēdekļi ir dalāmi 60/40, nevis 40/20/40, kā tas ir daudzpusīgajos Hyundai Tucson un Kia Sportage. Atšķirībā no Kuga un Austral, aizmugurējie sēdekļi nav bīdāmi uz priekšu un atpakaļ. Diemžēl arī nav iespējams iegādāties Magic Seats sēdekļus, kas atlokāmi kā kino sēdekļi, kā tas ir Honda Jazz un Honda HR-V.
Salīdzinājumā ar konkurentiem šajā klasē, tostarp Tucson un Sportage, bagāžas nodalījuma tilpums varēja būt lielāks. Mazāk nekā 400 litru ietilpība nozīmē to, ka pat mazāks Audi Q2 to apsteidz, un Advance modeļi zaudē vēl 10 litrus, jo Bose stereoiekārtas komplektā ir iekļauts zemfrekvences skaļrunis.
LED lukturi ir standarta aprīkojumā. Augstākā līmeņa Advance apdare būs papildināta ar pagriezienu lukturiem, lai palīdzētu izgaismot līkumus, kā arī adaptīvo optiku, kas ļauj automātiski regulēt tālo gaismu staru, lai jūs neapžilbinātu citus satiksmes dalībniekus.
Visām versijām ir 10,2 collu digitālais instrumentu panelis, kas ir pietiekami pārskatāms, taču nespēj attēlot satelītnavigācijas karti visā platumā, kā to spēj Ateca vai Karoq. Displejā ir redzama liela informācijas gūzma, tāpēc šeit būtu noderīgs konfigurējams ekrāns, lai vadītājs varētu izvēlēties sev nepieciešamos datus. Advance komplektācijā ir arī head-up displejs, taču tas ir mazāks nekā Ford Kuga.
Tāpat visiem ZR-V ir 9,0 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāns ar satelītnavigāciju, Android Auto (ar vadu) un bezvadu Apple CarPlay viedtālruņa saskarni. Ekrāns ir pietiekami atsaucīgs, un izvēļņu izkārtojums nav pārāk sarežģīts, taču grafika izskatās nedaudz arhaiska.
Konfigurējamības ziņā Renault Austral multimediju sistēma šķiet kā vienu paaudzi jaunāka, salīdzinot ar ZR-V modeli. Priekšpusē ir divu veidu USB pieslēgvietas, bet Sport un augstākajai apdarei ir divas USB-C pieslēgvietas aizmugurē.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …