Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Honda ZR-V sākumcena ir augstāka nekā Hyundai Tucson, Kia Sportage un Renault Austral. Diemžēl tiek prognozēts, ka tā vērtīgas kritums būs straujāks nekā šiem konkurentiem.
Mūsu testos reālais degvielas patēriņš sasniedza cienījamu 5,2 l/100 km rādītāju, kas nedaudz pārspēj hibrīda Sportage 5,37 l/100 km sniegumu, taču tas nebija tik ekonomisks kā Austral uzrādītie 4,8 l/100 km.
Tiesa, oficiālais CO2 izmešu rādītājs - aptuveni 130 g/km - nav īpaši zems. Ja esat uzņēmuma autoparka vadītājs, Ford Kuga, Tucson vai Sportage plug-in hibrīda (PHEV) versija nodrošinās mazāku nodokļa likmi.
Interjera dizains ir ļoti līdzīgs kā Honda Civic hečbekā, tāpēc tas, iespējams, izskatās mazliet garlaicīgāks nekā konkurentiem, taču, runājot par montāžas kvalitāti, tam vienkārši nevar neko pārmest.
Uz paneļa, centrālās konsoles un durvīm ir daudz mīkstas plastmasas un polsterējumu, kas rada pietiekami mājīgu atmosfēru. Protams, zemāk nav grūti atrast cietā plastmasa virsmas, taču vismaz uz durvīm ir radīts viļņojuma efekts, radot pievilcīgāku efektu.
Honda ierindojās godpilnajā ceturtajā vietā no 31 ražotāja 2024. gada “What Car?” uzticamības aptaujā, un tā trīs gadu/100 000 km garantija ir pievilcīgs piedāvājums. Tiesa, Hyundai, Kia un Toyota ierindojās augstāk, turklāt Toyota piedāvā līdz pat 10 gadu garantiju.
Euro NCAP testos ZR-V tika piešķirtas četras zvaigznes no piecām par drošību. Tas ir mazliet sarūgtinoši (lielākā daļa jauno automobiļu saņem piecas zvaigznes), taču tas ieguva diezgan labus rezultātus par pieaugušo pasažieru un bērnu aizsardzību (79% un 86%).
Visas versijas ir aprīkotas ar 11 drošības spilveniem, automātisko avārijas bremzēšanu (AEB), joslu uzraudzības sistēmu, joslu saglabāšanas asistentu, e-Call avārijas dienestu un ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …