Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Honda ZR-V tiek piedāvāts tikai ar viena dzinēja opciju, taču tā ir diezgan laba. Tam ir tāda pati e:HEV hibrīda konfigurācija kā Honda Civic, un tas attīsta 184 ZS. Laiks no 0 līdz 100 km/h (aptuveni 7,5 sekundes) ir pietiekams ikdienas braukšanai, un līdz automaģistrāles ātrumam tas paātrinās bez lielas drāmas, turklāt nav tik miegains kā Renault Austral.
Atšķirībā no daudziem hibrīddzinējiem, kas ar elektromotoru tiešā veidā darbina riteņus, šeit dzinējs darbojas kā ģenerators, kas vajadzības gadījumā uzlādē akumulatoru. Tas nozīmē, ka jūs saņemat tūlītēju jaudu kā elektromobilī, un jums nav jāuztraucas par sniedzamību vai uzlādi.
Nelielā, 1,05 kWh akumulatora ietilpība nozīmē to, ka bez dzinēja atbalsta tas var veikt tikai īsus attālumus pilsētā. Austral ar 1,7 kWh akumulatoru reti iedarbina iekšdedzes dzinēju pilsētā, tādējādi tas ir nedaudz ekonomiskāks.
Kas attiecas uz braukšanas kvalitāti, japāņu krosovera balstiekārta ne tik sekmīgi prot tikt gala ar urbānajiem nelīdzenumiem kā Sportage, taču, braucot ar lielu ātrumu pa šoseju, tas ir mierīgāks nekā Austral un Hyundai Tucson. Turklāt līkumos tas ir veiklāks nekā iepriekšminētie konkurenti. Tā priekšrocība ir minimālās virsbūves svārstības un labi izsvērta stūres iekārta.
Žēl tikai, ka bremzes ir diezgan vājas. Bremžu pedālis patiešām spēcīgi jāpiespiež, pirms krosovers sāk strauji samazināt ātrumu, taču jāatzīmē, ka tā ir problēma tikai tad, ja brauc dinamiskā režīmā. Pilsētā bremžu sistēma būs pietiekami progresīva, ko nevar teikt par daudziem hibrīdiem, kuros reģeneratīvā bremzēšana ir apvienota ar parasto bremžu sistēmu.
Jāatzīmē, ka šim krosoveram nav četru riteņu piedziņas opcijas, taču ir pieejams sniega braukšanas režīms, kas uzlabo saķeri sarežģītos apstākļos. Ja vēlaties hibrīdu ar četru riteņu piedziņu, meklējiet Sportage.
Maksimālā vilktspēja sasniedz 750 kg, kas nav īpaši iespaidīgs rādītājs. Hibrīda konkurenti, tostarp 2,0 litru FHEV Kuga (1600 kg) un Tucson (1650 kg), ir spējīgāki vilcēji.
Nelielā ātrumā ZR-V ir patiesi kluss. Vienpakāpju automātiskā pārnesumkārba nodrošina vienmērīgu gaitu, un, kad motors strādā intensīvi, troksnis nav pārāk uzbāzīgs. Tomēr, braucot ar lielāku ātrumu, salonā rezonē ceļa troksnis. Arī vēja troksnis varētu būt labāk apsāpēts - braucot ar lielu ātrumu pa šoseju, dzirdams, ka vējš traucas garām priekšējiem vējstikla statņiem un durvju spoguļiem. Austral un Kia Sportage kopumā ir klusāki.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …