Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Ja vēlaties auto, kas sniegs augsta ģimenes SUV izjūtu, Honda CR-V būs jums kā radīts, jo piedāvā augstu sēdpozīciju. Standartā CR-V ir elektriski regulējams vadītāja sēdeklis.
Visiem CR-V ir viegli lasāms, konfigurējams 10,2 collu digitālais instrumentu panelis, kas kopumā ir labs, taču ne tik daudzpusīgs kā lieliskais Volkswagen Tiguan displejs.
Viena lieta, kas mums ļoti patīk, ir daudzās pogas, ka ļauj fiziski vadīt visdažādākās funkcijas. Braukšanas laikā to lietošana prasa daudz mazāk uzmanības nekā Tiguan un Volvo XC60 skārienvirsmas.
Mums nav sūdzību par Honda CR-V salona telpu pirmajā sēdekļu rindā. Vietas kājām ir daudz un tās ir pilnīgi pietiekami arī galvām pat zem standarta panorāmas stikla jumta.
Salons ir arī pietiekami plats, ar pieklājīga izmēra roku balstu starp vadītāju un pasažieri. Te ir divi glāžu turētāji un bezvadu uzlādes paliktnis ar iebūvētu ventilatoru ierīces dzesēšanai. No negatīvajām iezīmēm jāpiemin pašauras durvju kabatas un nelielais cimdu nodalījums.
Uz papīra CR-V šķiet ārkārtīgi ietilpīgs automobilis. To nodrošina lielā vieta otrās rindas pasažieru kājām un līdzenā grīda, kas ļauj ērtāk justies vidējam pasažierim.
Taču, ja sēžat aizmugurē, nav iespējams ignorēt jumta paneli, kurā paslēptas divas stikla jumta žalūzijas. Šī paneļa dēļ aizmugurē var rasties klaustrofobiska sajūta. Piepaceltais vidējais sēdeklis piedāvā vēl mazāk vietas virs galvas.
Vietu virs galvas gan var regulēt, atliecot aizmugurējā sēdekļa atzveltni, kurai ir veseli astoņi atgāzuma iestatījumi. Zemākajā stāvoklī vietas virs galvām nudien ir pietiekami.
Plati atveramās durvis ļoti palīdz, ieliekot un izņemot bērnu sēdeklīšus. Aizmugurējais sēdeklis ir dalīts 60/40 attiecībā, nevis ērtākajā 40/20/40 proporcijā, toties sekcijas var bīdīt garenvirzienā, vairāk vietas atvēlot pasažieriem vai bagāžai.
Ja meklējat maksimālo bagāžas kapacitāti, jums jāizvēlas e:PHEV, kuram bagāžas nodalījuma tilpums ir 635 litri. e:HEV variantam šis rādītājs ir 579 l. Šā vai tā, abi ir plaši un ērti – mums tajos izdevās ielikt astoņus rokas koferus, un vieta palika vēl pārim mīksto somu. Salīdzinājumā Lexus NX vietas ir septiņiem koferiem.
Tikai PHEV ir augstumā regulējams bagāžnieka grīdas panelis. Abos variantos smagu priekšmetu iekraukšanai nevajadzētu radīt problēmas, jo bagāžas nodalījumam nav paaugstinātas malas, tālab mantas var ieslidināt bez aizķeršanās.
Pirmais CR-V izpildījumu klāstā ir Elegance. Tajā ietilpst LED lukturi, 18 collu vieglmetāla diski, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, apsildāma ādas stūre, bezatslēgas iedarbināšana, tālo gaismu asistents un vairākas citas komfortam svarīgas opcijas. Šāds e:HEV automobilis atkarībā no piedziņas veida maksā, sākot no 40 190 vai 42 770 eiro (cenas 2025. gada maijā).
Nākamais ir Advance izpildījums, kas minēto aprīkojumu papildina ar adaptīvajiem lukturiem, priekšējo sēdekļu ventilāciju, Bose Premium audio sistēmu u.c.
Atsevišķs izpildījums paredzēts uzlādējamajam hibrīdam e:PHEV. Bagātīgais Advance Tech ietver Honda Parking Pilot, projekcijas displeju un atmiņu vadītāja sēdeklim. Šāds auto maksā no 50 110 eiro.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …