Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Grozi, kā gribi, Honda CR-V ir diezgan dārgs, it īpaši e:PHEV, kas maksā vairāk nekā Citroën C5 Aircross, Kia Sportage un VW Tiguan. Tiesa, CR-V ir daudz dāsnāks aprīkojums nekā minētajiem konkurentiem.
Augsto cenu zināmā mērā kompensē laba efektivitāte: mūsu testa braucienā e:HEV reālais degvielas patēriņš bija 7,4 l/100 km. Piemēram, Volvo XC60 B5 tajā pašā dienā patērēja 9,5 l/100 km.
CR-V e:PHEV maksimālā uzlādes jauda ir 6,8 kW, tāpēc, pieslēdzot to 7 kW stacijai, 0–100 % uzlādei būs nepieciešamas aptuveni divarpus stundas. Tādējādi e:PHEV pilnīgai uzlādei vajag par stundu mazāk nekā Kia Sorento PHEV (3,3 kW uzlādes jauda), tomēr process ir ilgāks nekā Land Rover Discovery Sport PHEV, kas spēj pieņemt 32 kW.
Honda CR-V nepiedalījās mūsu 2024. gada What Car? uzticamības aptaujā, taču Honda kā zīmols ierindojās ceturtajā vietā no 31 ražotāja, atpaliekot tikai no Mini, Lexus un Suzuki.
Honda standarta garantija ir trīs gadi vai 100 000 km. Ģimenes SUV klasē tas ir tipisks piedāvājums, taču tas netur līdzi piecu gadu garantijai bez nobraukuma ierobežojuma, ko sniedz Hyundai, vai septiņu gadu garantijai, ko piedāvā Kia.
Euro NCAP eksperti, testējot CR-V 2024. gadā, piešķīra tam pilnas piecas zvaigznes. Padziļināti apskatot rezultātus, tas tika augstu novērtēts par pieaugušo aizsardzību priekšējos sēdekļos un bērnu aizsardzību aizmugurējos sēdekļos.
Katrs CR-V ir apgādāts ar plašu standarta drošības aprīkojumu, tostarp 11 drošības spilveniem un Honda jaunāko Sensing 360 sistēmu, kas uzrauga visas automašīnas zonas un ietver aklo zonu uzraudzību, kā arī šķērseniskās satiksmes uzraudzību priekšā un aizmugurē.
Automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma (AEB) ir standarts, tāpat joslas pamešanas brīdinājums, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, joslas saglabāšanas palīgsistēma un vadītāja modrības uzraudzība.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …