Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Abas Honda CR-V versijas ir aprīkotas ar 2 litru četrcilindru benzīna dzinēju, kas attīsta 184 ZS jaudu, un elektromotoru. Standarta hibrīdam ir priekšējo vai visu riteņu piedziņa, bet uzlādējamajam – priekšējo. Pēdējam ir arī ietilpīgāks gaitas akumulators (17,7 kWh), kas ļauj tikt daudz tālāk, izmantojot vienīgi elektrisko enerģiju.
Mūsu izmēģinājumā pilnpiedziņas CR-V e:HEV no 0 līdz 100 km/h paātrinājās 9,4 sekundēs. Daži citi konkurenti ieskrienas mazliet straujāk, taču tas ir cienījams rādītājs, turklāt nekad neradās sajūta, ka auto būtu lēnīgs. e:PHEV ir nedaudz dinamiskāks, bet tas nav tik spēcīgs kā Lexus NX 450h.
Mūsu testa maršrutā e:PHEV tīrā elektriskajā režīmā nobrauca 61,5 km. Tas ir mazāk nekā paredz oficiālais 82 km rādītājs, bet maķenīt vairāk nekā tajā pašā dienā paveica NX 450h (59 km). e:PHEV ir vilkšanas režīms, kas ļauj izmantot iekšdedzes dzinēju un elektromotoru. Šādi CR-V spēj vilkt līdz 1500 kg jeb tik pat, cik NX un Kia Sorento.
CR-V e:HEV gaita ir mazliet cietāka nekā e:PHEV, kam ir adaptīvie amortizatori. Papildu svars un gudrie amortizatori padara braukšanu elastīgāku, tāpēc, ja vēlaties maksimālu komfortu, jāizvēlas uzlādējamais hibrīds.
Abas versijas ir saudzīgākas uz nelīdzeniem ceļiem un bedrēm nekā Mazda CX-60, taču e:HEV nav gluži tik rāms kā Volvo XC60.
Taču galvenais, ka abās versijās ir atrasts labs līdzsvars starp komfortu un vadāmību. Jā, Honda nav tik mīksta kā Citroën C5 Aircross, toties tā ir stabilāka uz nelīdzenumiem, un ir maz ticams, ka pasažieri sūdzēsies par sliktu dūšu, ko izraisījusi šūpošanās.
Tādi lieli ģimenes SUV kā CR-V parasti nesaistās ar veiklu vadāmību, taču tirgū ir daži izveicīgi braucamie, to vidū BMW X3 un Mazda CX-5. Arī Peugeot 5008 un VW Tiguan nav peļami.
Uz līkumota ceļa CR-V ir kompetents, taču mēs neteiktu, ka tā vadīšana sagādā lielu prieku, un mēs vēlētos, lai riepas nodrošinātu labāku saķeri. Automobilis šķiet veiklāks nekā CX-60 vai XC60, un līkumos virsbūves svārstības tiek stingri kontrolētas. Stūres iekārta ir precīza, atsaucīga, un stūresrats ir pasmags. Tas rada pārliecību, braucot ar lielāku ātrumu, taču nav ideāli pilsētā.
Pat ja jūs pārslēdzat CR-V e:PHEV adaptīvo amortizāciju sporta režīmā, auto tomēr nepiedāvā to vadītāja iesaisti, ar ko izceļas X3 un CX-5.
Strauji uzņemot gaitu, CR-V e:HEV dzinējs var kļūt paskaļš, jo intensīvi strādā, lai ražotu elektroenerģiju akumulatora uzlādei, kamēr elektromototors piedzen riteņus.
Pateicoties lielākam akumulatoram, e:PHEV var pilnībā izslēgt motora radīto troksni, ilgstoši braucot tikai ar elektrību. Pāreja uz braukšanu tikai ar dzinēju ir vienmērīga – atšķirībā no Lexus NX, kas caur stūri un sēdekli rada nelielu vibrāciju.
Tomēr CR-V rada diezgan lielu aerodinamisko un ceļa troksni, kas īpaši izpaužas uz šosejas. Šajā ziņā tas zaudē Kia Sorento un vairumam premium klases konkurentu. Garākos braucienos trokšņainais fons var kļūt nedaudz nogurdinošs.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …