Auto tests

Renault
Megane
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Nepiekrītu WHATCAR vērtejumam. Kurā tieši vietā golfs un fokus brauc labāk? Pat audi A3 viennozimīgi atpaliek. Hondai nobraukums 420 000tk. Pat nav neviena rūsas pleķīša. Motorīts bez kapitālā rūks līdz 800 000tk. Grūti pieņemt, bet japāņi ir kaut ko uzražojuši labāku, izturīgāku, ietilpīgāku par golfiņu.
Ainars Zandbergs, 13/09/2016
Kosmoss. Dizains. Zilais apgaismojums rada patiešām patīkamas izjūtas.Lai arī auto ir mazs, tam nav bundžas sajūtas. Nevarētu teikt, ka auto ir ekonomisks, taču arī nav īpaši liela apetīte. Īsts pilsētas auto. Nav domāts garām distancēm, jo apdzīšanai uz šosejas gribētos vairāk jaudas ātrākam manevram. Ir labas visas pretizslīdēšanas sistēmas, taču ziemā, uz ledus, kā arī uz grants ceļa nav īpaši omulīgas sajūtas pie palieliem ātrumiem. Gribētos daudz lielāku stabilitāti.
Ilze Bērziņa, 07/09/2010
PAR: Kosmiskais dizains, braukšana, uzticama, ka nepaliksi bez iemesla uz ceļa. Pretslīde laba - noder braucot pa grants ceļiem, sniegu, utt.
PRET: Liels apgriešanās diametrs, jo paredzēti lieli riteņi, plastmasas uzlikas (dubļusargi, arkas, sliekšņi, bamperu apakšlikas) neprakstiskas, trauslas, grūti sataisīt atpakaļ pašu spēkiem. Cieta piekare, bet izskats prasa upurus (sportiski zems, lieli riteņi). Slikti tīrās šofera puses priekšējā stikla apakša - traucē redzamību.
Kaspars Jumiķis, 02/09/2010
Vienīgais negatīvs ir priekšējo riteņu dubļu sargi-pārāk zemi.Jādomā kā braukt,lai nesalauztu arkas plastmasu!
Juris Ozols, 14/12/2008
tikai TYPE-R, ļoti dinamisks dzinējs, kopā ar ātrumkārbu darbojas perfekti, pēc 5000apgr.dzinējs parāda savu īsto būtību:) SUPER, neko sliktu teikt nevaru, SUPER!
Dainis Kursis, 09/12/2008
Izskats pēc konkrētā auto salona apmeklējuma citiem auto liek atmesties uz "gadsimtu" atpakaļ! Kā pluss jāpiemin garie robi (ar pirmo līdz 55 km/h), tas tad, ja gribas "uzvilkt", diemžēl šai iezīmei ir arī negatīvais moments, uz maziem apgriezieniem nedaudz nevienmērīga braukšana. Liels bonuss Hondai ir tas, ka standartkomplektācijā ietilps visas 21.gs. raksturojošās lietas, personīgi es klāt piepirku tikai gumijas vannu bagāžniekā un bagāžnieka sietu.
Laba skaņas iekārta jau bāzes komplektācijā, bet vāja ārējo trokšņu izolācija. Pēc 10 000 ieslēdzas patīkama ekonomija, un pat ar smagu kāju pilsētas patēriņš ap 8 l/100 km. Pie lūstošajām lietāam jāpiemin ritošās daļas stabilizatora stienis, kuru gan operatīvi nomaina par garantiju. Bet ir opcija, kas saucas sajūgs - lai vai kā jaunajām hondām tā nav pati izturīgākā detaļa :( Secinājums - kā brauc, tā iet, bet auto der kā mierīgai, tā arī dinamiskai braukšanai.
Uldis Bertāns, 09/12/2008
Patīk auto vadāmība, tas, kā auto turās uz ceļa. Ir pretslīdes un savākšanas sistēma, kuru var arī atslēgt. Auto 6 ātrumi ar laba fīča tādā gadījumā, kad brauc mierīgi ārpus pilsētas. Visvairāk auto atverās 4tajā ātrumā, šo metodi arī pielietoju pie apdzīšanām. Auto diezgan ekonomisks, ekonomiskākais bija 6L/100km. Pilsētā ar degvielu neēda daudz. Plašs salons, ērts, ar daudzām ekstrām, daudz vietas arī arī aizmugurē sēdošajiem. Sēdekļi tik ērti, ka tajos var ielipt un negribās kāpt ārā. Patīk tas, ka tas ir savā ziņā sportisks un savā ziņā ģimenes auto. Vienīgais mīnuuss, ja kaut ko nočakarē šim auto, tad sanāk tā drusku dārgs remonts. āaa, un vēl... daudz plastmasu...
Santa Bindre, 27/11/2008
Ideāls auto. Vienīgais piekare varētu būt mīkstāka.
Edgars Liepiņš, 27/09/2008
Aiz muguras jau nobraukti vairāk nekā 12 000 km, un auto sevi ir parādījis tikai no labās puses. Auto ārējais un salona kosmiskais dizains + laba vadāmība + degvielas patēriņš ~ 7,4 l/100 km pilsētas režīmā + plašs salona un bagāžnieka telpa = pēc manām domām, šo auto droši ierindo pirmajā vietā, salīdzinot ar savas klases konkurentiem. Pēc brauciena ar šo Civic zūd iedvesma sēsties pie Opeļa vai Golf stūres. Vienlaikus jāpiekrīt What Car? ekspertiem, ka „...Balstiekārta ir cieta, kā rezultātā bedres un nelīdzenumi ir jūtami salonā...” un pa bruģi labāk nebraukt. P.S. Labs, kvalitatīvs un STILĪGS auto par saprātīgu cenu.
Dzintars Smalcis, 14/06/2008
Lielisks dizains! Brīdī, kad ieraudzīju auto salonā, visas pārējās alternatīvas atkrita. Pēc testdraiva atkrita pēdējās šaubas. Nekad neesmu pirms tam braucis ar automātisko kārbu, tagad saprotu, ko esmu sev liedzis. Turklāt, kas man vairāk subjektīvi patīk - kārba nemaz nav automātiskā, bet gan robotizētā (robotam pat vārds ir - Asima), kas nozīmē, ka tehniski kārba strādā kā manuālā, tikai tavā vietā ātrumus pārslēdz robots. Braucu ar auto jau vairāk par pusgadu un ne brīdi neesmu nožēlojis pirkumu. Ir savi sīkie mīnusi protams, bet nebūtiski, salīdzinot ar visu pārējo.
Maksims Kušnarevs, 11/06/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Auto tests
Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to …