Testa brauciens
BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
BMW X5 piedāvā plašu dzinēju klāstu - sākot ar sešcilindru dīzeli un beidzot ar jaudīgu plug-in hibrīdu un benzīna V8.
Par bāzes versiju kalpo xDrive30d, kas izmanto 298 ZS jaudīgu 3,0 litru sešcilindru dīzeļdzinēju, kas līdz 100 km/h paātrinās 6,1 sekundē. Pateicoties bagātīgam griezes momentam, tas ir teicami piemērots piekabju vilkšanai un garākiem pārbraucieniem.
Tomēr mūsu izvēle ir xDrive50e plug-in hibrīds (PHEV) — 3,0 litru sešcilindru benzīna motors kombinācijā ar elektromotoru un 25,7 kWh akumulatoru nodrošina sistēmas jaudu 490 ZS un paātrinājumu 4,8 sekundēs.
Saskaņā ar WLTP datiem, ar elektrību vien tas spēj veikt līdz 105 km, taču reālos apstākļos rēķinieties ar apmēram 70 km. Tas ir labāk nekā Audi Q5 PHEV un Volvo XC90 Recharge, taču mazliet mazāk nekā Range Rover Sport PHEV.
Ja vēlaties maksimālu jaudu, M60i ar 4,4 litru V8 benzīna dzinējs piedāvā 530 ZS un sprintu līdz 100 km/h tikai 4,3 sekundēs. Šis dzinējs rada īstu adrenalīna devu, taču arī ievērojami palielina degvielas patēriņu.
Visām versijām standarta aprīkojumā ir astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas pārslēdzas ātri un vienmērīgi, padarot X5 atsaucīgāku nekā, piemēram, Audi Q7 45 TDI.
Pat ar savu ievērojamo masu BMW X5 saglabā līdzsvarotu un pārliecinošu gaitu. Plug-in versija (xDrive50e) aprīkota ar pneimatisko balstiekārtu jau bāzes versijā, ļoti sekmīgi absorbējot ceļa nelīdzenumus.
Lielākā ātrumā Range Rover Sport ir nedaudz mierīgāks, taču BMW joprojām piedāvā vienu no labākajiem komforta un stabilitātes līdzsvariem savā klasē. Dīzeļa versijai pneimatisko balstiekārtu var pasūtīt papildus, un tas ir ieteicams uzlabojums - tā nodrošina stabilu un komfortablu braucienu arī uz sliktākiem ceļiem.
M Sport un M60i apgādātas ar M Adaptive Suspension — stingrāku, sportiskāku piekari ar iespēju izvēlēties arī M Adaptive Pro vai pneimatisko versiju. Šīs konfigurācijas padara X5 precīzāku un asāku līkumos, bet arī nedaudz cietāku.
Pretvēja un riepu troksnis ir sadzirdams tikai uz raupjāka asfalta, taču kopējā trokšņu izolācija ir lieliska. Pat dīzeļdzinēja versija (xDrive30d) rada patīkamu skaņu, pārlieku netraucējot salonā sēdošajiem. Sporta režīmā pievienotā mākslīgā skaņa no audio sistēmas piešķir papildus tonalitāti, taču ne visiem tā patiks.
xDrive50e elektriskajā režīmā pārvietojas teju bez skaņas. Arī brīdī, kad pievienojas benzīna motors, pāreja ir praktiski nejūtama. M60i izplūdes sistēmas skaņa ir daudz agresīvāka, bet pat kruīzā tā saglabā atturīgu, kontrolētu tonusu.
Vienīgais mīnuss - lielie 21 un 22 riteņi uz nelīdzena ceļa rada nelielu dunoņu, taču kopējais komforts ir augstā līmenī.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
BMW X5 |
€ 86 182 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 132 858 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 115 676 |
|
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
|
Auto tests
BMW X5 joprojām ir viena no visizsmalcinātākajām izvēlēm luksusa SUV segmentā. Tā nav pati ietilpīgākā vai lētākā alternatīva, taču piedāvā izcilu interjera kvalitāti, nevainojamas gaitas īpašības un vienu no …
Auto tests
Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām …
Auto tests
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Hilux ir leģendāra izturība un stabila tālākpārdošanas vērtība. Arī modernizētais modelis domāts kā auto nopietnam darbam smagos ceļa apstākļos, taču tas lieti noder arī kā ikdienas transportlīdzeklis aktīva …