Testa brauciens
BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
BMW X5 joprojām ir viena no visizsmalcinātākajām izvēlēm luksusa SUV segmentā. Tā nav pati ietilpīgākā vai lētākā alternatīva, taču piedāvā izcilu interjera kvalitāti, nevainojamas gaitas īpašības un vienu no labākajām multimediju sistēmām šajā klasē. Mūsu ieteikums - xDrive50e plug-in hibrīds M Sport izpildījumā. Tas apvieno gan jaudu, gan ekonomiju, nezaudējot BMW vadāmību, ko gadu gaitā iecienījuši tik daudz pircēju.
Kad BMW X5 pirms vairāk nekā divdesmit gadiem pirmo reizi parādījās uz ceļiem, tas pilnībā izmainīja priekšstatu par SUV.
Līdz tam šādi auto tika uzskatīti par lēnīgiem un smagnējiem apvidus spēkratiem, taču X5 parādīja, ka SUV var būt arī sportisks un vadāmībā līdzināties sedaniem.
Ar šo modeli BMW vienā naktī pārveidoja luksusa SUV tirgu. Modelis ne tikai kļuva par pārdotāko savā klasē, bet arī vairākkārt ieguva What Car? gada apbalvojumus. Protams, drīz vien sekoja arī konkurenti - Volvo XC90 ar septiņām sēdvietām, Range Rover Sport ar sportiskuma un bezceļu spēju apvienojumu, bet vēlāk šiem modeļiem pievienojās arī Audi Q7, kas izcēlās ar komfortu un premium klases interjeru.
Tagad, ceturtajā paaudzē, BMW X5 ir modernizēts un pielāgots elektriskajas laikmetam. Vai tam joprojām ir tas pats “X-faktors”, kas reiz definēja luksusa SUV klasi?
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
BMW X5 |
€ 86 182 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 132 858 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 115 676 |
|
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
|
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Auto tests
BMW X5 joprojām ir viena no visizsmalcinātākajām izvēlēm luksusa SUV segmentā. Tā nav pati ietilpīgākā vai lētākā alternatīva, taču piedāvā izcilu interjera kvalitāti, nevainojamas gaitas īpašības un vienu no …
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …