BMW X5 Izvērsts vērtējums
UZ CEĻA
Kā ir ar to braukt un cik kluss tas ir
Dinamika
Par BMW X5 bāzes dzinēju kalpo 286 zirgspēku 3,0 litru dīzeļa agregāts, kas sasniedz 100 km/h 6,1 sekundē. Savienojumā ar veiklu astoņpakāpju automātu, xDrive 30d nodrošina lielisku vilktspēju jau no maziem motora apgriezieniem. Nedaudz ātrāks būs xDrive40d, kas attīsta 340 ZS.
Tiem, kuri netīko iegādāties dīzeļdzinēju, BMW sagādājis 3,0 litru sešcilindru benzīna turbomotoru. xDrive40i 100 km/h sasniedz 5,7 sekundēs, kas ir nedaudz ātrāk nekā xDrive30d. Jaudas apmātajiem jālūkokojas M50i virzienā. 530 ZS benzīna motors līdz 100 km/h aiztraucas nieka 4,3 sekundēs.
Mūsu favorīts ir xDrive45e plug-in hibrīds. Tas apvieno 3,0 litru sešcilindra benzīna dzinēju, apjomīgu akumulatoru un jaudīg elektromotoru, lai nodrošinātu 5,7 sekunžu paātrinājumu. Tas ir pietiekami dinamisks pat tad, ja izmantosit tikai elektrību. Šādā režīmā X5 varēs veikt aptuveni 85 km (WLPT dati). Tas ir iespaidīgs rādītājs, jo konkurenti spēj veikti tikai pusi distances.
Gaita un vadāmība
Lai arī kura X5 modifikācija tiktu izvēlēta, vācu apvidnieks demonstrē lielisku stabilitāti arī ļoti līkumotos ceļu posmos. Sabalansētā un izsvarotā stūre padara šo SUV par itin jautru sabiedroto, neraugoties uz pašmasas parametriem. Piekāpjoties tikai Porsche Cayenne, X5 ir priekšā Range Rover Sport un citiem konkurentiem.
Pateicoties xDrive pilnpiedziņas sistēmai un dažādiem braukšanas režīmiem, kas regulē arī virsbūves klīrensu, X5 ir pietiekami spējīgs arī bezceļa apstākļos. Jāatzīst gan, ka Land Rover Defender un Discovery sarežģītā apvidū spēs aizbraukt vēl tālāk.
Trokšņu izolācija
3,0 litru dīzeļdzinēja murrāšana ir pārsteidzoši pievilcīga - tas nekad nekļūst pārlieku skaļš. Sporta režīmā no skaļruņiem dzirdama mākslīgā izplūdes sistēmas simfonija. Kādam tas patiks, bet cits varētu nebūt lielā sajūsmā. Skaņas izolācijas estētiem piemērota būs 40i benzīna versija, savukārt hibrīda modifikācija būs kluss gan elektriskajā, gan kombinētajā režīmā.
Lapa 2 no 4
CENA:
€