Testa brauciens
BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Pat bāzes modelis 520d nav lēns – paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 7,3 sekundes. Tiem, kas vēlas dinamiskāku un atsaucīgāku braukšanu, piemērotāks būs 530e plug-in hibrīds (PHEV). Tā elektromotors strādā bez jebkādas kavēšanās, nodrošinot lineāru paātrinājumu un 6,3 sekunžu sprintu līdz 100 km/h. Ja gribas vēl vairāk jaudas, 550e ar 489 ZS šo pašu spurtu veic ap 4,3 sekundēm – tas jau tuvojas sporta auto teritorijai.
Abiem hibrīdiem ir iespaidīgs elektriskās gaitas diapazons – 530e spēj nobraukt līdz 63 km, bet 550e līdz 55 km ar vienu uzlādi. Šie rādītāji ir ļoti labi, lai gan Mercedes-Benz E 300e vēl arvien piedāvā nedaudz plašāku sniedzamību (līdz 70 km).
BMW vienmēr izcēlies ar vadāmības precizitāti un jaunā 5. sērija to tikai apstiprina. Pat ar standarta balstiekārtu auto saglabā teicamu līdzsvaru starp komfortu un stabilitāti. Virsbūves sašūpošanās ir mazāka nekā Audi A6 un Mercedes-Benz E-klasei, savukārt stūres precīzā un dabiskā sajūta dod pārliecību līkumos.
Uz nelīdzenāka seguma jūtams neliels fona “nemiers”, īpaši smagākajā plug-in versijā, taču neviena no versijām nav cieta vai nekomfortabla pat uz sliktākiem ceļiem. Kopumā tā ir viena no visizsmalcinātākajām un sabalansētajām gaitām klasē – tieši tāda, kādu gaida no 5. sērijas.
BMW 5. sērija ir viena no klusākajām un nosvērtēkajām automašīnām savā klasē. 530e plug-in hibrīds pilsētas satiksmē spēj pārvietoties arī tikai elektriskā režīmā, nodrošinot gandrīz pilnīgu klusumu, kas lieliski piestāv šī modeļa raksturam.
Lielākā ātrumā salonā jūtams nedaudz vairāk vēja trokšņu no spoguļiem nekā Mercedes-Benz E-klasē, taču tas joprojām ir viens no vislabāk izolētajiem sedaniem. Arī balstiekārtas darbība ir ļoti klusa – pat šķērsojot asākas bedres vai nelīdzenumus, nav triecienu vai dunoņas, kas traucētu mierīgu braucienu.
Hibrīda versijās pāreja starp elektrisko un benzīna režīmu ir gandrīz nemanāma, un transmisija darbojas vienmērīgi. Ja meklējat maksimālu akustisko komfortu un vienmērīgu gaitu, 5. sērija ir tuvu ideālam, kļūstot par šīs klases etalonu.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Audi A5 |
€ 48 661 |
|
||
Audi A3 |
|
|
||
BMW 5. sērija |
€ 66 640 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz C klase |
|
|
Auto tests
BMW 5. sērija saglabā savu statusu kā viens no vislīdzsvarotākajiem biznesa klases automobiļiem tirgū. Tas piedāvā izsmalcinātu salonu, teicamu vadāmību un augstas klases multimediju sistēmu, kas pārspēj lielāko daļu …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …