Testa brauciens

BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
BMW 5.sērijas sēdekļi ir starp ērtākajiem šajā klasē - pat lieli attālumi vadītāju nenogurdina, turklāt pieejamas papildu opcijas, kā piemēram sporta sēdekļi ar vēl lielāku sānu atbalstu azartiskas braukšanas piekritējiem. Priekšējā paneļa iekārtojums ir tradicionāli pārskatāms un intuitīvi saprotams, taču konkurējošās Mercedes-Benz E-Klases jaunākās paaudzes modelis šajā ziņā neko daudz neatpaliek.
Šīs klases auto parasti vērtē arī pēc tā, cik daudz vietas ir vadītājam un blakussēdētājam - un 5.sērija nepieviļ. Vietas priekšā ir vairāk kā Audi A6 vai Mercedes E-Klasē. Tāpat padomāts par vietu dažādām sīklietām - kabatas durvīs un nodalījumi viduskonsolē un panelī ļauj ērti organizēt vietas, kur novietot viedtālruni, maku un citus priekšmetus. Durvju kabatās gan neko vairāk par nelielu ūdens pudeli nolikt nevar. Aizmugurē vietas nav daudz vairāk, kā 3.sērijas BMW - diviem pieaugušajiem vietas pietiks, bet tas arī viss, trešajam būs draudzīgi jāsadzīvo gan ar blakussēdētājiem, gan masīvo transmisijas tuneli. Bagāžnieka tilpums ir 530 litri, kas ir nedaudz mazāk, kā jaunākās paaudzes E-Klasē. 530e iPerformance hibrīdversijas bagāžnieks ir vēl mazāks - 410 litri “pateicoties” bateriju panelim zem aizmugures sēdekļiem.
Bez tādām elementārām ekstrām kā ādas apdare sēdekļiem un divu zonu klimata kontroles sistēma, LED lukturi pieejama arī pircēju vidū populārā M Sport apdares pakotne, kas ietver agresīvāku virsbūves noformējumu, melnu griestu apdari un citas pieprasītas opcijas, kam ir nozīme, pārdodot auto tālāk un noturot tā vērtību. Luksusa ekstru vidū ir arī sēdekļu ventilācijas un nakts redzamības sistēma.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …