Testa brauciens

BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Cenas ziņā 5.sērija ir apmēram vienā līmenī ar konkurentiem. 520d lieliski derēs kā uzņēmuma auto, jo CO2 emisiju līmenis ir vien 108g/km. Kamēr vien tu neizvēlies kādu no modifikācijām ar benzīna motoru, arī degvielas patēriņš ir iespaidīgi zems. Oficiāli pati ekonomiskākā ir O530e iPerformance hibrīdversija ar 46g/km CO2. Neraugoties uz augsto sākumcenu un citām izmaksām, BMW 5.sērijas augstā iekārojamība otrreizējā tirgū nozīmē, ka tālākpārdošanas vērtība turēsies stabili.
BMW 5.sērijas interjera kvalitāte ir biznesa klases etalons, viss, kas ir skatiena robežās izskatās augstvērtīgs un demonstrē vācu autoražotāju labākās montāžas kvalitātes tradīcijas. Tiesa gan, atšķirībā no senākiem 5.sērijas paaudžu modeļiem, tas, kas izskatās pēc sudraba vai hroma, ne vienmēr ir metālisks - tā drīzāk ir plastmasa, kas izskatās pēc šiem materiāliem. Turklāt jaunākās paaudzes Audi A4 montāžas kvalitāte ir vēl labāka. Viss atkarīgs no klienta specifikācijas - izvēloties dārgas opcijas no BMW Individual kataloga, salons izskatīsies ne mazāk grezns, kā BMW 7.sērijai. Par uzticamību ilgtermiņā viedokļi ir pretrunīgi - atsevišķi BMW klienti iepriekš ir sūdzējušies par auto kvalitāti, taču šīs paaudzes modelis vēl ir pārāk jauns, lai izdarītu kompetentu slēdzienu.
Visiem 5.sērijas BMW ir seši drošības spilveni un virkne elektronisko drošības palīglīdzekļu, tai skaitā stabilitātes kontroles sistēma, automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas neļauj sastrēgumā netīšām ietriekties priekšā braucošā auto aizmugurē. Vēl plašāks drošības līdzekļu klāsts pieejams papildaprīkojumā.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …