Testa brauciens

BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Par motoru izvēli nevar sūdzēties - lielākā daļa pircēju gan izvēlas kādu no dīzeļdzinējiem - 520d vai 530d, turklāt pēdējais no abiem piedāvā teju identisku dinamiku kā 540i benzīna motora modifikācija. 530i modifikācija ar benzīna motoru prasa augstu apgriezienu līmeni, lai to varētu saukt par dinamisku, tāpēc šī, mūsuprāt, nav labākā izvēle īsteniem BMW faniem. Savukārt tiem, kas pamatā pārvietojas pilsētas sastrēgumos, ieteiktu apsvērt
530e iPerformance plug-in hibrīdversiju. Sastrēgumos tā var pārvietoties, ekonomējot degvielu. Tomēr ārpus pilsētas degvielas ekonomija vairs nav tik pievilcīga, turklāt hibrīdsistēmas svars atstāj iespaidu uz izdaudzināto BMW 5.sērijas gaitas un vadāmības līdzsvaru. Visiem 5.sērijas BMW ir astoņpakāpju automātiskā transmisija, kas ir starp šī pārnesumkārbas tipa labākajiem paraugiem.
Gaitas komforts lielā mērā ir atkarīgs no tā vai auto ir standarta vai adaptīvā vai arī M Sport balstiekārta. Mēs ieteiktu no papildaprīkojuma saraksta izvēlēties VDC jeb adaptīvo balstiekārtu, kas nav lēta, bet ir tā vērta. Bez tās auto gaitas komforts ir nevainojams tikai uz labas kvalitātes asfalta ceļiem, it īpaši, ja papildus izvēlēti 19 collu diski, run-flat riepas un M Sport pakotne.
Raksturojot 5.sērijas vadāmību, rodas vēlme tās precizitāti raksturot ar vārdu “ķirurģiski” precīza. Tas, kā šis auto spēj sevi noturēt asās virāžās, ir patiešām kaut kas atzinības vērts. Pat lielā ātrumā veicot straujus pagriezienus, auto šķiet kā pievilkts pie ceļa ar jaudīgu magnētu. Stabilitāte lielā ātrumā ir tāda, ka braucot ar 130 km/h, neatstāj ilūzija, ka ātrums nav lielāks par 60 km/h. Papildaprīkojumā pieejama arī tāda opcija kā Integral Active Steering, kas stūrējot nedaudz pagriež arī aizmugures riteņus, vēl vairāk uzlabojot vadāmību un apgriešanās rādiusu. xDrive pilnpiedziņa ir vēl viena opcija, kas uzlabo vadāmību uz mitra vai apsniguša ceļa, taču bez abām minētajām opcijām var arī iztikt - tik prognozējams vadāmības ziņā ir jaunais 5.sērijas BMW.
5. sērijas BMW salonā pat lielā ātrumā valda klusums - ceļa un pretvēja trokšņi ir labi apslāpēti. Kā zināms, ikviens 5.sērijas BMW ir radīts kā ideāls transportlīdzeklis vācu autobāņiem, taču, lai panāktu maksimālu, bibliotēkas cienīgu klusumu salonā, jāliek diski, kas mazāki par 19 collām un jāizvairās no runflat riepām. Protams, trokšņu līmeni ietekmē arī izraudzītais motors. Benzīna motoru klāstā tāds ir 540i, bet no dīzeļiem nav labāka par 530d.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …