Testa brauciens
BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
BMW 3. sērijas salons joprojām iemieso to, kas vāciešiem izdodas vislabāk – precizitāte un ergonomika. Viss ir tur, kur tam jābūt.
Vadītāja sēdpozīcija ir teicama. Sēdeklis sniedz pietiekamu sānu atbalstu, stūre regulējama plašā diapazonā, un pat gariem vadītājiem vietas netrūkst. Vienīgais trūkums – jostasvietas atbalsts nav standarta aprīkojumā, taču tas pieejams par nelielu piemaksu.
Pedāļi gan ir nedaudz nobīdīti pa labi – klasiska BMW īpatnība, kas pēc pāris dienām kļūst nemanāma.
Digitālais 12,3 collu instrumentu panelis apvienots ar 14,9 collu centrālo ekrānu, kas radīts pēc jaunākās BMW Curved Display koncepcijas. Ekrāna grafika ir izcila, reakcija momentāna, un izvēlnes loģiski strukturētas.
Vienīgais kompromiss – klimata kontroles pogas pārceltas uz ekrānu, kas nav tik ērti lietojams braukšanas laikā kā agrāk izmantotie fiziskie slēdži.
Salona materiāli ir augstvērtīgi, bet montāža rūpīga. Paneļa augšdaļa apdarināta ar mīkstiem materiāliem, centrālais tunelis un durvju paneļi pārklāti ar kvalitatīvu plastmasu un ekoādu. Ja izvēlaties M Sport, salona noskaņu papildina Alcantara un alumīnija akcenti, kas rada sportisku, vienlaikus neuzbāzīgu atmosfēru.
Redzamība uz priekšu ir lieliska, pateicoties šaurajiem priekšējiem statņiem, taču skats uz aizmuguri ir ierobežots bagāžnieka augstās malas dēļ. Par laimi, standartaprīkojumā ir gan distances sensori priekšā un aizmugurē, gan atpakaļskata kamera, bet Parking Assistant Plus komplekts pievieno arī 360° skatu ar reāllaika attēlu.
Kaut arī 3. sērija pieder pie sportiskajiem sedaniem, šis auto ir pārsteidzoši praktisks ikdienas vajadzībām.
Priekšā vietas ir daudz gan galvai, gan kājām, turklāt salons ir pietiekami plats, lai pat garāki pasažieri justos ērti.
Aizmugurē vietas pietiek diviem pieaugušajiem, taču trešajam būs jāsamierinās ar paaugstinātu centrālo tuneli. Brīvās telpas daudzums joprojām ir labāks nekā Mercedes-Benz C-klasei, lai gan Škoda Superb joprojām piedāvā vairāk vietas kājām.
Bagāžas nodalījuma tilpums 480 litri, kas šai klasei ir ļoti cienīgs rādītājs. Tam ir kvadrātveida forma un plakana grīda, kas atvieglo lielāku priekšmetu iekraušanu. Plug-in hibrīda 330e gadījumā akumulators aizņem daļu vietas, atstājot 375 litru ietilpību, tomēr arī tas ir praktiskāk nekā, piemēram, Mercedes C 300e.
Aizmugurējos sēdekļus iespējams nolaist 40/20/40 dalījumā, ļaujot pārvadāt garākus priekšmetus, vienlaikus saglabājot vietu diviem pasažieriem.
Bāzes versijā BMW 3. sērija piedāvā LED priekšējos lukturus, apsildāmus sēdekļus, trīszonu klimata kontroli, digitālo instrumentu paneli un lielo Curved Display multimediju ekrānu, kā arī distances sensorus un atpakaļskata kameru. M Sport versija pievieno sportiskāku piekari, 18 collu diskus, M stūri un vizuālos akcentus, padarot auto dinamiskāku gan izskatā, gan gaitā. M340i xDrive apgādāts ar sešcilindru dzinēju, M diferenciāli, sporta bremzēm, Harman Kardon audio sistēmu un adaptīvajiem LED lukturiem. Papildaprīkojumā pieejama Bowers & Wilkins audio sistēma, head-up displejs, panorāmas jumts, ventilējami sēdekļi un Driving Assistant Professional drošības komplekts.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 990 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 50 740 |
|
Auto tests
Alfa Romeo Giulia iemieso labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru un ir interesanta alternatīva BMW 3.sērijai. Tiesa gan interjera kvalitātes ziņā itāļi joprojām atpaliek no vācu standartiem. …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir etalons izpilddirektoru un auto entuziastu acīs. Tas piedāvā teicamu līdzsvaru starp vadāmību, komfortu un tehnoloģijām.Vadāmība joprojām ir šajā klasē labākā, dzinēji spēcīgi un efektīvi, …