Testa brauciens
BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
BMW 3. sērija tiek pozicionēta starp Mercedes-Benz C-klasi un Tesla Model 3. Bavārietis ir nedaudz dārgāks par elektrisko konkurentu, bet cenas ziņā līdzīgs tradicionālajiem premium sedaniem.
Bāzes 320i xDrive maksā 50 750 eiro, savukārt 330e xDrive plug-in hibrīds sākas no aptuveni 60 800 eiro, bet M340i xDrive no 72 682 eiro.
Degvielas patēriņš atkarīgs no versijas. 320i vidēji patērē ap 6,8 l/100 km, 330e oficiāli tikai 0,9 l/100 km (ja akumulators tiek regulāri lādēts), bet M340i aptuveni 7,8 līdz 8,5 l/100 km.
CO₂ izmeši svārstās no 21 līdz 192 g/km, tāpēc ar 330e plug-in versiju izdosies iegūt mazāku ikgadējā nodokļa likmi. Uzlāde no 11 kW mājas lādētāja ilgs tikai 2 stundas un 15 minūtes.
BMW 3. sērija arī labi saglabā vērtību – tā zaudē to nedaudz lēnāk nekā Audi A4 un līdzīgi kā C-klase, kas nozīmē stabilu tālākpārdošanas vērtības prognozi pēc trīs gadu ekspluatācijas.
Ražotājs piedāvā 2 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma un 12 gadu garantiju pret koroziju. Plug-in versijas akumulators tiek segts ar 6 gadu vai 100 000 km garantiju.
3. sērijas uzbūves kvalitāte ir tuvu ideālam līmenim. Paneļu salaidumi precīzi, plastmasas virsmas ir stingras, un nekas nekrakšķ pat uz nelīdzena seguma.
Salona materiāli un montāža kvalitātē pārspēj Mercedes-Benz C-klasi un Audi A4, saglabājot to klasiski BMW robusto sajūtu - auto, kas būvēts, lai kalpotu gadiem.
What Car? uzticamības aptaujā BMW ierindojās 8. vietā no 31 ražotāja, apsteidzot Audi, Mercedes-Benz un Jaguar. Savukārt 3. sērijas benzīna versija ieguva otro vietu savā klasē aiz Lexus ES, ar 97,5% uzticamības rādītāju, kas ir ļoti pārliecinošs rezultāts šīs kategorijas automobiļiem.
BMW 3. sērija 2019. gada Euro NCAP testā ieguva maksimālo piecu zvaigžņu vērtējumu. Lai gan testu metodika kopš tā laika kļuvusi stingrāka, auto joprojām piedāvā augstu drošības līmeni visās kategorijās.
Standartaprīkojumā ietilpst automātiskā bremzēšana (AEB), joslas brīdinājuma sistēma, noguruma sensors, satiksmes zīmju atpazīšana, adaptīvā kruīza kontrole.
Papildaprīkojumā pieejama Driving Assistant Professional pakotne, kas ietver adaptīvo kruīzu ar stūres palīdzību, joslas uzturēšanu, priekšējās sadursmes novēršanas sistēmu, kā arī brīdinājumu par šķēršļiem krustojumos.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 990 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 50 740 |
|
Auto tests
Alfa Romeo Giulia iemieso labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru un ir interesanta alternatīva BMW 3.sērijai. Tiesa gan interjera kvalitātes ziņā itāļi joprojām atpaliek no vācu standartiem. …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir etalons izpilddirektoru un auto entuziastu acīs. Tas piedāvā teicamu līdzsvaru starp vadāmību, komfortu un tehnoloģijām.Vadāmība joprojām ir šajā klasē labākā, dzinēji spēcīgi un efektīvi, …