Testa brauciens
BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Ja agrāk dīzeļdzinējs bija biznesa klases standarts, tad šodien 3. sērijas piedāvājums ir pilnībā pārorientēts uz benzīna un elektrificētiem spēka agregātiem.
Par bāzes versiju kalpo 320i — 2,0 litru četrcilindru turbobenzīna dzinējs ar 184 ZS. Tas nodrošina pietiekami strauju reakciju un sportisku raksturu, kas lieliski piestāv 3. sērijas garam. Paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 7,4 sekundes, kas šajā klasē ir optimāls līdzsvars starp jaudu un ekonomiju.
Tiem, kas ikdienā brauc daudz vai izmanto to kā dienesta automašīnu, visizdevīgākā izvēle būs 330e plug-in hibrīds. Šis modelis apvieno benzīna motoru un elektromotoru, sasniedzot 292 ZS kopējo sistēmas jaudu, bet līdz 100 km/h tas paātrināsies 5,9 sekundēs. Oficiālajos datos norādīts, ka elektriskā sniedzamība ir līdz 100 km (WLTP), bet reālos apstākļos jārēķinās ar aptuveni 70 km. Tas ir labāks rezultāts nekā, piemēram, Mercedes-Benz C 300e.
Ja meklējat klasisku, jaudīgu BMW ar raksturu, izvēlieties M340i xDrive. Šī versija ar sešcilindru benzīna motoru un 374 ZS jaudu līdz 100 km/h paātrinās 4,4 sekundēs, piedāvājot gandrīz sporta auto cienīgu sniegumu. Turklāt xDrive pilnpiedziņa nodrošina pārliecinošu saķeri jebkuros laikapstākļos.
Visām versijām ir astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas pārslēdzas zibenīgi un intuitīvi – viena no labākajām šajā segmentā.
Neatkarīgi no versijas, 3. sērija saglabā vienu no svarīgākajām BMW īpašībām – vadāmības precizitāti. Tas joprojām ir auto, kas pat ikdienišķu braucienu spēj pārvērst par patīkamu pieredzi.
Standarta balstiekārta (Sport) ir nedaudz stingrāka, nodrošinot lielisku balansu starp stabilitāti un komfortu.
Savukārt M Sport versijās balstiekārta ir stingrāka un zemāka, palīdzot labāk kontrolēt virsbūvi līkumos, taču uz nelīdzeniem ceļiem jūtams stingrāks raksturs.
No papildaprīkojuma klāsta ieteicams izvēlēties adaptīvo M piekari, kas ļauj elektroniski mainīt amortizācijas cietību. Comfort režīmā auto kļūst ievērojami mīkstāks un piemērotāks pilsētai, bet Sport režīmā vadāmība kļūs asāka un precīzāka. Šī tehnoloģija arī ietver mainīgo stūres pārnesuma attiecību, kas palīdz manevrēt šaurākās vietās.
Kopumā 3. sērija stūres atgriezeniskajā saitē un gaitas īpašībās joprojām pārspēj Mercedes-Benz C-klasi un Audi A4, paliekot tuvāk sportiskajai sajūtai, kas vienmēr bijusi BMW DNS daļa.
Lielā ātrumā 3. sērija saglabā klusu un nosvērtu raksturu. Pretvēja trokšņi ir labi apslāpēti, taču uz raupjāka asfalta dzirdams neliels riepu troksnis, īpaši M340i versijās ar run-flat riepām.
Trokšņi no balstiekārtas ir minimāli – mazāki nekā Tesla Model 3, un kopējais klusums salonā ir ļoti labs uz premium klases fona.
320i un 330e dzinēji darbojas klusi, bet M340i sešcilindru skaņa pie lielākiem apgriezieniem rada sportisku fonu bez pārmērīga trokšņa. Hibrīda režīmā 330e benzīna motors ieslēdzas tik nemanāmi, ka pāreju starp elektrisko un benzīna darbību var pamanīt vien pēc tahometra rādījumiem.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 990 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 50 740 |
|
Auto tests
Alfa Romeo Giulia iemieso labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru un ir interesanta alternatīva BMW 3.sērijai. Tiesa gan interjera kvalitātes ziņā itāļi joprojām atpaliek no vācu standartiem. …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir etalons izpilddirektoru un auto entuziastu acīs. Tas piedāvā teicamu līdzsvaru starp vadāmību, komfortu un tehnoloģijām.Vadāmība joprojām ir šajā klasē labākā, dzinēji spēcīgi un efektīvi, …