Testa brauciens

BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Vadītāja sēdeklis ir pietiekoši ērts, lai nenogurstoši nobrauktu lielus attālumus, turklāt pat standarta versijas sēdekļiem ir labs sānu atbalsts. Pieejami arī sporta sēdekļi ar vēl lielāku sānu atbalstu. Stūri var regulēt plašā diapazonā, tāpēc atrast ideālo sēdpozīciju nebūs grūti. Ceļa pārredzamība ir laba, taču manevrejot atpakaļgaitā, distances sensori, atpakaļskata kamera vai pat Parkošanās Asistents, būs laba izvēle. Naktī tevi priecēs augstās intensitātes priekšējie lukturi, bet vēl jaudīgakie lāzerstarmeši ir papildaprīkojums.
Standarta aprīkojumā ir Business infosistēma, kurai ir 8,8 collu displejs. Professional nāk ar 10,3 collu displeju, bet abi ir skārienjutīgi. Infosistēmai ir ļoti plašas opcijas, tai skaitā Connected Drive, kas ir tiešsaistes vidē bāzēts pakalpojums.
Opciju sarakstā ir arī Technology Pack, kas ietver bezvadu lādēšanas sistēmu, Harman Kardon premium akustisko sistēmu un iespēju virkni funkciju kontrolēt ar žestiem. To visu ir ārkārtīgi viegli regulēt ar viduskonsolē novietotu slēdzi, vai arī izmantojot Personisko Asistentu, kas ir kaut kas līdzīgs Siri.
Praktiskums
Vietas kājam priekšā sēdošajiem ir vairāk, nekā Audi A4 vai C-Klasē. Runa varbūt ir par pāris centimetriem, bet arī tam ir nozīme. Vietas galvai netrūkst, turklāt jaunākās paaudzes 3. sērija platuma ziņā atgādina iepriekšējo paaudžu 5. sērijas modeļus, tas nozīmē – ar elkoņiem bakstīties nevajadzēs. Jāatzīmē, ka šobrīd uz biznesa klases līmeni pretendē arī dārgākās VW Passat un Škoda Superb modifikācijas, un tie ir auto, kur gan bagāžas nodalījums, gan vieta kājām aizmugurē sēdošajiem būs lielāka, nekā BMW 3. sērijā, taču salīdzinot ar īsteniem premium klases sāncenšiem, situācija nav tik slikta – 3. sērija kopumā ir ietilpīgāka nekā C-Klase.
Virkni aprīkojuma elementu mēs jau pieminējām, bet mūsu favorīts ir Sport line, jo ietver arī vizuālos elementus, kas akcentē modeļa sportisko garu.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …