Testa brauciens

BMW 3.0 CS - jaunības dienu mīlestība
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Par spīti ažiotāžai ap dīzeļdzinēju demisijas iespēju, sagaidāms, ka populārākā 3. sērijas modifikācija joprojām būs 320d. Tas ir četrcilindru dīzeļdzinējs ar teju 190 ZS, perfekts jaudas un degvielas ekonomijas līdzsvars. Jaudas ziņā tas neatpaliek no C220d un A4 40 TDI. Bet, ja interesē vēl lielāka jauda un dīzeļdzinēja degvielas ekonomija, jāizvēlas 330d.
Benzīna motoru piekritējiem izvēle būs vienkārša – 330i ar 256 ZS. Piedāvājumā ir arī M340i ar 3,0 litru 370 ZS sešcilindru motoru. Tas ir ne tikai ļoti dinamisks motors visā apgriezienu diapazonā, bet arī nodrošina patiešām iespaidīgu ātrumu. BMW 3. sērija pieejama ar sešpakāpju manuālo, vai astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Jāteic, ka “automāts” ir ļoti atsaucīgs – reakcija ir ātrāka, nekā A4 divsajūgu transmisijai.
BMW gaitas komfortu lielā mērā ietekmē tas, vai tu izvēlies standarta balstiekārtu, nedaudz cietāko M Sport piekari, vai arī adaptīvo M piekari. Standarta balstiekārta un 18 collu diski ar runflat riepām nodrošina tīri pieņemamu gaitas komfortu, turklāt BMW ir stabilāks, nekā C-Klase, kaut arī cietāks, nekā A4. Savukārt M Sport balstiekārta un 19 collu diski šo pozīciju akcentē vēl vairāk – vēl stabilāks, vēl cietāks. Prioritāte šeit ir sportiskums, nevis gaitas komforts. Ja tev tā nešķiet, M Sport izskatu var izvēlēties ar standarta balstiekārtu.
Vadāmības ziņā 3. sērija joprojām ir pats sportiskākais biznesa klases sedans tirgū. Stūrējot tu vienmēr jutīsi, cik laba ir saķere ar ceļu, kā arī to, cik daudz tā jāpagriež, lai veiktu kādu manevru, vai veiksmīgi izvairītos no avārijas situācijas.
Lielākajai daļai BMW pircēju pilnībā pietiek ar aizmugures piedziņu, taču sniegainas ziemas apstākļos, protams, labāka ir pilnpiedziņa. Vadāmības izsmalcinātībā tu nezaudēsi neko, taču pie luksofora starta, vai arī – uz piesniguša ceļa – uzlabojums būs jūtams.
Ļoti laba trokšņu izolācija, motors klusāks, nekā C220d, kaut gan A4 40 TDI tomēr ir vēl klusāks.
€
Testa brauciens
Īpašnieks: Pēteris BajārsPirmais klasiķis: VW Käfer Sapņu klasiķis: …
Testa brauciens
Otrās paaudzes BMW M2 Coupé ir slavenās BMW M nodaļas pēdējais piedāvājums ar iekšdedzes dzinēju, un, …
Testa brauciens
Katrs puika zina, ka BMW X6 taisīts no X5, bet X4 no X3. Vai mūsdienās šī robeža ir tik …
Testa brauciens
Elektriskais BMW iX3 ir labs jau ar to vien, ka izskatās pēc parasta X3. Tomēr atšķirības ir. Piemēram, …
Testa brauciens
Vai jūtat disonansi starp to, kādam, pēc BMW domām, būtu jābūt M automobilim, un to, kādu …
Testa brauciens
Tikai nedaudz vairāk kā pirms mēneša jaunais BMW X5 tika prezentēts Parīzes auto izstādē, neilgi pirms tam …
Testa brauciens
Auto pircēju slāpes pēc arvien jauniem krosoveru modeļiem nerimst un BMW ir tas ražotājs, kas, šķiet, ir …
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
Audi A3 |
|
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
Audi A3 sedans pārsteidz ar savu veiklību līkumos, komfortablu gaitu un apmierinošu degvielas patēriņu. Modernizētā versija var lepoties ar bagātīgu standarta aprīkojumu un izsmalcinātāku, vēl greznāku interjeru. Tomēr, ja …
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …