Braucu gadu, pirku audi centrā, iepriekšējais saimnieks auto apkopei nebija ne pirkstu piedūris. Mašina nav augsta, līdz ar to liela problēma ir priekšējais bampers, it īpaši ja nav pareizi un ar oriģinalstiprinājumiem piestiprināta motora aizsargpanna, veidojas šķirba starp bampera apakšu un pannu - atliek tikai uzbraukt, parkojoties, kādai apmalei, tad padot atpakaļ un bampers tiek salauzts vai norauts. Es ar to mocījos, kamēr bamperu piestiprināja ar speciālām papildus skrūvēm un pareizi pielika pannu, lai nebūtu šķirbu. Principā te ir tā, ja nav dārga pati detaļa, tad ir dārgi to nomainīt, ja ir lēti nomainīt, tad ir dārga detaļa, tā, ka lēti abi - tā nebūs. Piemērs ir termostats, kas maksā ap 12ls, bet to nomainīt maksās ap 100ls, jo jāņem nost bampers, radiators, pat zobsiksna. Tad parādījās klaboņa, izrādījās viens no ričagiem bija noklājies. Auto raustījās, braukāju pa diagnostikām, beigās nomainīju sveces 8ls gabalā, svečvadus 90ls, spole 40ls lietota. Vel šiem motoriem parasti ir salauztas sadalenēm elektroniskā ķēdes spriegotāja uzlikas, parādās dīvaina skaņa, tikai iedarbinot motoru un ja tās laikā nemaina tad arī iet pa pieskari paši spriegotāji, maksā 350ls un tur ir divi. Sataisīja ABS bloku, kā izrādās, ja tas nestrādā, tad neiet arī ASR un Quattro, priekša neņem vispār. Vēlāk priekšā gaudoņa, nomainīju gultni, ir problēmas arī ar kartera ventilāciju, tā dūmo un ir jātīra. Ar pakaļu gan problēmu nav, no kā visi baidās, bet ideālu mašīnu nav un ja viss ir kārtībā tad braukt ar to ir super, it īpaši pa sniegu.
, 14/02/2010