Ziņas

Pirmais priekšpiedziņas BMW

BMW apstiprina priekšpiedziņas platformas izveidi
Kļūs par bāzi 20 jauniem modeļiem
Pirmais priekšpiedziņas auto BMW vēsturē

BMW plāno laist klajā priekšpiedziņas mazauto, kas konkurēs ar Audi A1 un BMW modeļu hierarhijā atradīsies zem 1.sērijas BMW. 

To apstiprinājis kompānijas šefs Norberts Reithofers, norādot, ka 2015.gadā BMW un koncernā ietilpstošais Mini kopā pārdos ap miljonu priekšpiedziņas auto. 

Šobrīd Mini spēj saražot ap 260 tūkstošiem automašīnu gadā. Šis skaitlis šogad pieaugs līdz ar Countryman ražošanas sākumu Austrijā, kā arī vēl pāris jauniem Mini modeļiem, kas veidoti uz pērn prezentēto Coupe un Roadster konceptu bāzes.

Tomēr pat tādā gadījumā Mini ražošanas apjomi nepārsniegs 400 tūkstošus gadā, tāpēc lai sasniegtu Reithofera minēto miljonu, ir jāparādās 600 tūkstošiem automašīnu ar BMW logo.

Lai gan tas būs pirmais priekšpiedziņas BMW kompānijas vēsturē, Reithofers neuztraucas par to, ka tādā veidā varētu tikt radīti draudi kompānijas imidžam. Viņš norāda, ka četri no katriem pieciem 1.sērijas BMW īpašniekiem ir pārliecināti, ka brauc ar priekšpiedziņas auto.

BMW informē, ka priekšpiedziņas auto garums varēt būt no 3,8 līdz 4,3 metriem. Jaunā priekšpiedziņas arhitektūra varētu kļūt par bāzi 20 jauniem modeļiem.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

BMW 3. sērija

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar labāko infosistēmu savā klasē.