Auto tests
Mercedes-Benz
CLS sedans
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …
Sešcilindru dīzeļdzinēju Volvo S90 modifikāciju klāstā nav, taču, lai panāktu biznesa klases līmenim atbilstošu paātrinājumu no četrcilindru motoriem, Volvo D5 dzinējā izmantota inovatīvā Power Pulse tehnoloģija – tā izmanto saspiestu gaisu, lai dotu turbīnai papildu stimulu. Tādā veidā tiek panākts dinamisks paātrinājums jau no zema apgriezienu diapazona. Mazāk jaudīgais D4 motors ir gausāks, taču vidējā apgriezienu diapazonā tam ir pietiekami daudz jaudas, lai iekļautos satiksmē uz šosejas. Pieejami arī 254 ZS T5 un 320 ZS T6 2,0 litru tilpuma benzīna motori, kā arī 150 ZS D3 dīzeļdzinējs, ko var komplektēt arī ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Mēs neesam izmēģinājuši modifikāciju ar 407 ZS T8 hibrīdmotoru, taču tam vajadzētu būt ātrākajam S90 no visām piedāvātajām opcijām.
Biznesa klases automašīnās gaitas komfortam ir būtiska nozīme un šajā ziņā Volvo S90 neliek vilties. Mēs neesam izmēģinājuši S90 ar standarta balstiekārtu, taču papildaprīkojumā pieejamā aizmugures pneimatiskā balstiekārta nodrošina kopumā patīkamu gaitu, vienīgi pilsētā tā kļūst nemierīgāka, salīdzinot ar, piemēram, BMW 5.sēriju. R-Design versijām ir nedaudz atšķirīgāki balstiekārtas iestatījumi, kas padara gaitu cietāku, tāpēc mēs rekomendējam izvēlēties pneimopiekari, kas nodrošinās labāku gaitas komfortu. Vadāmības ziņā Volvo S90 drīzāk atgādina letarģisku Audi A6, nevis precīzo BMW 5.sēriju – stūres reakcija nav pietiekami informatīva un virziena maiņas neizdodas tik asas, kā ar iepriekšminēto vācu sedanu.
Volvo S90 ir ļoti kluss auto – motora troksnis parādās vien virs 4000 apgriezienu sliekšņa. Tiesa gan, kamēr dīzeļdzinējs ir auksts, tas atgādina par sevi ar šī degvielas tipa motoriem raksturīgo skaņu. Pretvēja šalkoņa praktiski nav manāma, pat uz šosejas, arī ceļa trokšņi ir labi apslāpēti. Tas gan ir atkarīgs arī no ceļa seguma un riteņu disku izmēra.
€
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
|
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
|
||
Jaguar XF |
€ 43 500 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
|
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
|
||
Mercedes-Benz E-Klase |
€ 44 350 |
|
||
Toyota Camry |
€ 28 500 |
|
||
Volvo S90 |
€ 45 093 |
|
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …
Auto tests
Jaunākās paaudzes E-Klase neapšaubāmi ir krietni labāka par saviem priekštečiem. Tas ir elegants, labi aprīkots auto ar komfortablu gaitu, kas nodrošina baudu braukt. …
Auto tests
Toyota Camry ir liels, ietilpīgs sedans ar mazām lietošanas izmaksām, tāpēc varētu būt vienlīdz interesants gan autoparku menedžeriem, gan privātajiem pircējiem. Tas nav slikts auto, bet daudzi konkurenti piedāvā plašākas …
Auto tests
Volvo S90 ir ietilpīgs, komfortabls un izsmalcināts auto. Ja nepieciešams biznesa klases sedans, tas noteikti būtu jāizmēģina. …