Auto tests
Jaguar
XF
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Sešcilindru dīzeļdzinēju Volvo S90 modifikāciju klāstā nav, taču, lai panāktu biznesa klases līmenim atbilstošu paātrinājumu no četrcilindru motoriem, Volvo D5 dzinējā izmantota inovatīvā Power Pulse tehnoloģija – tā izmanto saspiestu gaisu, lai dotu turbīnai papildu stimulu. Tādā veidā tiek panākts dinamisks paātrinājums jau no zema apgriezienu diapazona. Mazāk jaudīgais D4 motors ir gausāks, taču vidējā apgriezienu diapazonā tam ir pietiekami daudz jaudas, lai iekļautos satiksmē uz šosejas. Pieejami arī 254 ZS T5 un 320 ZS T6 2,0 litru tilpuma benzīna motori, kā arī 150 ZS D3 dīzeļdzinējs, ko var komplektēt arī ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Mēs neesam izmēģinājuši modifikāciju ar 407 ZS T8 hibrīdmotoru, taču tam vajadzētu būt ātrākajam S90 no visām piedāvātajām opcijām.
Biznesa klases automašīnās gaitas komfortam ir būtiska nozīme un šajā ziņā Volvo S90 neliek vilties. Mēs neesam izmēģinājuši S90 ar standarta balstiekārtu, taču papildaprīkojumā pieejamā aizmugures pneimatiskā balstiekārta nodrošina kopumā patīkamu gaitu, vienīgi pilsētā tā kļūst nemierīgāka, salīdzinot ar, piemēram, BMW 5.sēriju. R-Design versijām ir nedaudz atšķirīgāki balstiekārtas iestatījumi, kas padara gaitu cietāku, tāpēc mēs rekomendējam izvēlēties pneimopiekari, kas nodrošinās labāku gaitas komfortu. Vadāmības ziņā Volvo S90 drīzāk atgādina letarģisku Audi A6, nevis precīzo BMW 5.sēriju – stūres reakcija nav pietiekami informatīva un virziena maiņas neizdodas tik asas, kā ar iepriekšminēto vācu sedanu.
Volvo S90 ir ļoti kluss auto – motora troksnis parādās vien virs 4000 apgriezienu sliekšņa. Tiesa gan, kamēr dīzeļdzinējs ir auksts, tas atgādina par sevi ar šī degvielas tipa motoriem raksturīgo skaņu. Pretvēja šalkoņa praktiski nav manāma, pat uz šosejas, arī ceļa trokšņi ir labi apslāpēti. Tas gan ir atkarīgs arī no ceļa seguma un riteņu disku izmēra.
€
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
|
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
|
||
Jaguar XF |
€ 43 500 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
|
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
|
||
Mercedes-Benz E-Klase |
€ 44 350 |
|
||
Toyota Camry |
€ 28 500 |
|
||
Volvo S90 |
€ 45 093 |
|
Auto tests
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Jaunākās paaudzes E-Klase neapšaubāmi ir krietni labāka par saviem priekštečiem. Tas ir elegants, labi aprīkots auto ar komfortablu gaitu, kas nodrošina baudu braukt. …
Auto tests
Mercedes CLS Shooting Brake varētu būt tas, ko daudzi universāļu pircēji jau sen gaidīja - tas brauc lieliski, tas izskatās fantastiski, bet tik un tā ir iespaidīgi praktisks. …