Ziņas

Lexus radījis eksperimentālu ūdeņraža bagiju

Lexus radījis ūdeņraža bagiju
Zemu emisiju apvidnieks
Sērijveida ražošanu nav plānots uzsākt

Divvietīgais transportlīdzeklis ar masīvajām bezceļu riepām ir tikai 3,1 metru garš un 1,7 metrus plats. Tā ārienei ir maz kopīga ar ierastajiem Lexus automobiļiem, lai arī priekšējo lukturu dizains norāda uz radniecīgām saitēm.

Salonā līdzību ir vēl mazāk. Šeit dominē oglekļa šķiedras apdare un vien daži slēdži svarīgākajām funkcijām.

Interjera attēli atklāj dažas tehniskas detaļas, ko Lexus nav publiskojis. Viena no tām ir automātiskā transmisija. Uz centrālās konsoles atrodas slēdzis, kas ļauj aktivizēt divu vai četru riteņu piedziņu, kā arī diferenciāļu bloķēšanu.

Bezceļu bagijs ieguvis iekšdedzes dzinēju, ko darbina ūdeņradis. Lexus atklājis, ka šis ir gandrīz nulles emisiju spēkrats, dzinējam radot nelielus CO2 izmešus.

Zināms, ka Lexus neplāno sērijveidā ražot ROV, taču zīmols jau agrāk ir eksperimentējis ar vairākiem neparastiem projektiem. Pēc pozitīvām klientu atsauksmēm daži nonāca ražošanā, piemēram, LY 650 jahta.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus NX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī uzlādējamais variants NX 450h+. Tā iegādei ir pieejams valsts atbalsts, tam ir visai laba elektriskā sniedzamība un, regulāri uzlādējot, ļoti nelieli ekspluatācijas tēriņi.