Ziņas

Lexus iepazīstina ar jauno LC 500 kabrioletu

Jauns Lexus kabriolets
Zemāks smaguma centrs nekā kupejai
V8 dzinējs ar 464 ZS

Lexus LC 500 kabriolets nodrošina tieši tikpat ietilpīgu bagāžas nodalījumu kā kupejas modelis – 172 litrus –, pateicoties iespējai jumtu ielocīt starp aizmugurējās balstiekārtas elementiem, savukārt hidrauliskā motora bloku uzstādīt tukšajā vietā aiz aizmugurējiem sēdekļiem.

Lai nodrošinātu tāda pašu klusumu salonā, kāds tas ir LC 500, tika izstrādātas akustiskas simulācijas, lai konstatētu, pa kurieni automobilī iekļūst dominējošie trokšņi, un attiecīgi varētu aprēķināt skaņu izolējošā un skaņu absorbējošā materiāla daudzumu un atrašanās vietu.

Lai neatpaliktu no kupejas modifikācijas, LC 500 kabriolets ieguvis 5,0 litru V8 dzinēju ar 464 ZS un 530 Nm griezes momentu. Lexus izmantojis retu magnija un alumīnija kombināciju, lai jumta rāmja svars būtu minimāls, nemazinot kabrioleta dinamiku. Tieši otrādi - šeit smaguma centrs atrodas zemāk nekā kupejai.

Daudzslāņu jumtu var pacelt un nolaist 15 sekundēs. Paredzams, ka šāda veida jumta locīšanas mehānisms kalpos apmēram 10 gadus bez jebkādas mehāniskas iejaukšanās. Inženieri testēja jumtu līdz lūzuma punktam, novērtējot, ka tas spēj izturēt ap 18 000 atvēršanas un aizvēršanas ciklu, un tikai tad parādījās pirmā problēma.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus ES

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir laba alternatīva konkurentu dīzeļmotoriem. Tomēr, lai arī Lexus ES ļauj braukt arī sportiskā režīmā, nevar noslēpt faktu, ka hibrīddzinējam trūkst tās elastības, kāda ir vecajiem, labajiem dīzeļiem. Par ļoti konkurētspējīgu cenu Lexus ES ir pieejams plašs un neapšaubāmi biznesa klases cienīgs aprīkojums, taču infosistēmas lietošana ir daudz neērtāka, nekā vācu konkurentu modeļos.