Ziņas
Aston Martin atdzīvinās Lagonda zīmolu
Atgriežas leģendārs nosaukums
Konceptauto - 2009.gadā, pārdošanā - 2012.gadā
Sportiski luksusa sedani

Lagonda atdzīvināšana tiek uzskatīta par ārkārtīgi svarīgu, lai Aston Martin savu sporta automobiļu klāstu varētu paplašināt ar sportiskiem luksusa sedaniem.
Lagonda tika izveidots 1906.gadā Midlseksā, pēc Otrā pasaules kara uzņēmums nonāca Aston Martin paspārnē.
Pirmais Lagonda konceptautomobilis tiks parādīts 2009.gadā, tirdzniecība varētu sākties 2012.gadā. Gaidāms, ka ar šo zīmolu Aston Martin varēs ieņemt līdz pat 70 jaunu valstu noieta tirgus, ieskaitot ienesīgo Krievijas tirgu.
Pie Lagonda dizaina metiem darbs vēl tiek pabeigts, taču Aston Martin vadītājs Ulrihs Bezs jau paziņojis, ka "ekskluzīvajām un praktiskajām luksusa automašīnām" būs unikāls izskats.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...