Ziņas

Lexus UX 300e - elektroauto premium līmenī

Lexus laiž klajā savu pirmo elektroauto UX300e
Veidots uz UX krosovera bāzes
Pārdošanā nākamgad

Kopš RX 400h ieviešanas 2005. gadā Lexus ir turpinājis stiprināt savas pozīcijas auto elektrifikācijas tehnoloģiju jomā, līdz šogad Tokijas autoizstādē atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju “Lexus Electrified”. Tās īstenošana sākusies ar jauno UX 300e elektroauto. 

Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs norāda, ka “būdams pirmais ražošanas modelis, ko definē “Lexus Electrified” stratēģija, pilnībā elektriskais UX 300e ir saglabājis krosovera izskatu, UX standarta versijas atšķirīgo dizainu un raksturlielumus, galveno uzmanību pievēršot iespējām pilnveidot elektroauto veiktspējas priekšrocības.”

UX 300e galvenās iezīmes

Lexus apgalvo, ka UX 300e ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē, laba vadāmība, ko nodrošina zems smaguma centrs. Dažādu UX 300e braukšanas režīmu izvēles funkcija sniedz klientiem iespēju pielāgot UX 300e atbilstoši situācijai un noskaņojumam.

Lai gan elektroauto jau pēc definīcijas ir klusi, UX 300e vēl ir papildus izolācija tieši aiz akumulatora, kas apslāpē āra trokšņus. Savukārt motora, mehānismu un lieljaudas akumulatora lietderība kāpināta maksimāli. Uzlabojot visas sistēmas sniegumu, braukšanas attālums, ko spēj veikt UX 300e, ir 400 km.

Ar LexusLink lietotni izveidojot savienojumu ar viedtālruni, autovadītāji var pārliecināties par akumulatora uzlādes līmeni un iespējamo braukšanas attālumu. Auto iekļauti arī uzlādes regulēšanas mehānismi, piemēram, taimera funkcija, kas informē īpašnieku, kad automobilis būs pilnībā uzlādēts, vai palīdz plānot uzlādi atkarībā no tā, kad paredzams nākamais brauciens ar automobili vai kad elektrības cena ir zema. Vēl lietotne īpašniekam sniedz iespēju attālināti regulēt temperatūru auto salonā. 

Lexus UX 300e motora tehniskie dati

Novietojums

Modelis

Maks. jauda

Maks. griezes moments

Priekšdaļa

4KM

150 kW

300 Nm

 

Lexus UX 300e akumulatora specifikācijas

Tips

Jauda

Diapazons

Uzlādes ātrums

Standarta (AC) uzlāde

Ātrā (DC) uzlāde2

Litija jonu

 

54,3 kWh

400 km1

Maks. 6,6 kW

Maks. 50 kW

*1. NEDC režīms

Plānots, ka UX 300e tirdzniecība Ķīnā un Eiropā sāksies 2020. gadā; Japānā – 2021. gada sākumā.

 


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus ES

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir laba alternatīva konkurentu dīzeļmotoriem. Tomēr, lai arī Lexus ES ļauj braukt arī sportiskā režīmā, nevar noslēpt faktu, ka hibrīddzinējam trūkst tās elastības, kāda ir vecajiem, labajiem dīzeļiem. Par ļoti konkurētspējīgu cenu Lexus ES ir pieejams plašs un neapšaubāmi biznesa klases cienīgs aprīkojums, taču infosistēmas lietošana ir daudz neērtāka, nekā vācu konkurentu modeļos.