Ziņas

Ženēvas auto izstāde 2018: Lexus UX

Lexus UX ir uz Auris platformas veidots BMW X1 konkurents
Hibrīddzinējs, Lexus kvalitāte un cena
Pārdošanā drīzumā

Vārds “krosovers” daudziem jau varbūt ir apnicis, bet kopš Nissan laida klajā Qashqai, nekādu citu apzīmējumu šiem hečbekiem ar paaugstinātu sēdpozīciju, mazliet lielāku  klīrensu, ilūziju par lielāku drošību un šķietami lielākām spējām pārvarēt mērenus bezceļa apstākļus neatrast.

Pircēju interese par šiem auto ir nemainīgi stabila – un arvien lielāks ir pieprasījums arī pēc elegantākiem auto, nekā jau minētais Qashqai. Tā ir teritorija, kur dominē Audi Q3, Q2, vai arī BMW X1, X2 un Mercedes-Benz GLA. Tagad arī Toyota, izmantojot Auris, Prius un C-HR kopīgo platformu, laidusi klajā Lexus UX. Tas ir mazāks, nekā uz RAV4 bāzes veidotais NX, taču tikpat smalks, kā visi citi modeļi Lexus klāstā.

4,5 metrus garais auto šķiet ideāli piemērots pilsētai, bet Lexus logo un zīmolam raksturīgais, īpašais dizains neļaus citiem satiksmes dalībniekiem tevi nepamanīt. Cenas vēl nav zināmas, bet tas ir Lexus, tāpēc ar vismaz 35-40 tūkstošiem eiro būs jārēķinās.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus NX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī uzlādējamais variants NX 450h+. Tā iegādei ir pieejams valsts atbalsts, tam ir visai laba elektriskā sniedzamība un, regulāri uzlādējot, ļoti nelieli ekspluatācijas tēriņi.