Lietota Lexus RX pirkšanas padomi
Atsauksmes par Lexus RX (2009 – 2016)
Lexus RX biežākās tehniskās problēmas
Labākā izvēle - Lexus RX450h

Lexus ir interesanta
alternatīva tradiconālajiem vācu premium zīmoliem, jo jau labu laiku neražo
automašīnas ar dīzeļdzinējiem, tā vietā piedāvājot hibrīddzinējus, kuros
elektromotora un benzīna motora kopējā jauda un degvielas ekonomija atsver
problēmas, kas nereti saistās ar dīzeļiem.
Lexus RX450h ir lielisks piemērs –
sastrēgumos hibrīdsistēma ļauj pārvietoties tikai ar uzkrāto elektrību vien,
taupot degvielu un radot absolūtu klusumu salonā, savukārt ārpus pilsētas
elektromotors asistē benzīna motoram, nodrošinot papildu jaudu.
Lexus RX
pieejams arī ar benzīna motoru, taču hibrīdversija 450h ir labākā izvēle, ja
salīdzina ar vācu konkurentu dīzeļdzinējiem. Kā ierasts, visiem Lexus RX ir
bagātīgs standarta aprīkojums ar daudzām ekstrām, tāpēc par komforta trūkumu
nevajadzēs sūdzēties. Gaitas komforts ir labs, taču vadāmības ziņā tas nebūs tik
aizraujošs kā BMW X5 vai Porsche Cayenne.

Kam pievērst uzmanību, pērkot lietotu Lexus RX?
Lexus RX ir viens no
pašiem uzticamākajiem auto, iemiesojot izslavēto Toyota zīmola izturības
reputāciju. Atskaitot dažas nenozīmīgas likstas ar elektroniku, šim modelim
citu raksturīgu problēmu nav. RX ir ļoti daudz dažādu elektronisku sistēmu,
tāpēc pirms iegādes noteikti jāpārbauda, kā strādā Bluetooth, sēdekļu atmiņa,
atpakaļskata kamera un citas funkcijas.
Noteikti nav jābaidās izvēlēties Lexus
RX ar hibrīddzinēju – Toyota ir neapšaubāms līderis šo sistēmu izveidē, un
tās kalpo ļoti labi. Vienīgā situācija, kad raizes var sagādāt RX450h
baterijas, – ja auto ilgi atradies dīkstāvē, piemēram, autoplacī. Ikdienā
braucot, bateriju mūžs itin viegli var sasniegt 500 000 km slieksni.

Mūsu
rekomendācijas, pērkot lietotu Lexus RX
30 000 eiro budžets
ļaus izvēlēties RX atjaunināto versiju, kas nāca klajā 2012. gadā.
Ievērojamākās pārmaiņas tas piedzīvoja eksterjerā, iegūstot modernāku imidžu ar
nu jau par standartu kļuvušo iespaidīgo radiatora resti.
RX F-Sport
modifikācijas atšķiras ar vēl agresīvāku ārieni, lielākiem vieglmetāla diskiem
un nedaudz cietāku piekari. Vairākums RX pircēju izvēlas 450h modifikāciju,
kuras pamatā ir 3,5 litru V6 dzinējs ar diviem elektromotoriem. 300 ZS
hibrīdsistēma pilsētā patērē nedaudz vairāk par 7 l/100 km, bet tās
patēriņš kombinētajā režīmā ir aptuveni par litru lielāks.
Standarta 3,5 litru
V6 (RX 350 modifikācijā) bez hibrīda sistēmas patērēs aptuveni 12 l/100 km.
Jāņem gan vērā, ka pretēji Latvijai Vācijā šis modelis nav pieprasīts, tāpēc
vietējā tirgū būs pieejama lielāka RX izvēle un par lētāku cenu nekā ārzemēs.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...