Lexus RX 450h F Sport: izmēģināts
Lexus RX 450h feislifts
Tagad piedāvājumā ar F Sport pakotni
Pārdošanā tagad

Ja nav vēlēšanās iegādāties kādu no vācu premium klases apvidniekiem, tādiem kā BMW X5, Mercedes-Benz ML vai Audi Q5, nekas cits neatliek, kā skatīties Lexus RX virzienā.
Savulaik par bārbijmobili dēvētā modeļa pašreizējā, trešā paaudze, pērn ieguva atjauninātu izskatu un nu ir pieejama arī ar F Sport apdares un tehnoloģiju pakotni, kas to padarījis ievērojami sportiskāku un vīrišķīgāku, nekā līdz šim. Tas ir pilnīgi loģisks solis, ņemot vērā, ka ML vēl ir gluži svaigs un šoruden nāk klajā arī jaunais X5.
Kāds tas ir?
Mēs izmēģinājām RX 450h F Sport. Tāpat kā citiem RX, arī šim ir jaunā parauga radiatora reste, kas tagad ir Lexus galvenā dizaina iezīme – tāda ir arī pārējiem jaunākajiem Lexus modeļiem.
F Sport pakotnes ideja ir līdzīga kā BMW M Sport, Audi S Line vai Mercedes AMG – sportiskākus noformējuma elementus papildina arī tehnoloģiski uzlabojumi, nolūkā padarīt auto atbilstošāku azartiskas braukšanas piekritējiem.
Mūsu izmēģinātajam auto bija tumši pelēki vieglmetāla diski, F Sport logo, kā arī salona noformējuma akcenti ar alumīnija efektu, F Sport stūre un perforēta alumīnija pedāļi.
Sportisko gaisotni lieliski papildina melnais griestu apšuvums un tādi
aprīkojuma elementi kā head-up displejs vai adaptīvie LED priekšējie lukturi,
kas pielāgo gaismas staru leņķi stūres kustībām.
Lexus ir centušies rast kompromisu starp gaitas komfortu un vadāmību, taču uzsvars tomēr palicis uz komfortu. Pat šajā, F Sport izpildījumā, Lexus RX tā īsti neprovocē uz azartisku braukšanu, kā, piemēram, BMW X5. Tomēr tas arī nav tik ciets un braukšana pāri sliedēm vai kanalizācijas lūku vākiem neliek vilkt paralēles ar mīnu lauka šķērsošanu.
Atšķirībā no konkurentiem, Lexus neplāno ieviest dīzeļdzinējus savā modeļu paletē. Jāatzīst, ka RX450h ar kompānijas pārbaudīto hibrīdsistēmu nebūt nav slikta alternatīva.
Dinamika nav
slikta – 7,8 sekundes līdz 100 km/h. Lai arī hibrīdsistēmas griezes moments nav
tik masīvs, kā konkurentu dīzeļmotoriem, ar to pietiek, lai nodrošinātu
elastīgu paātrinājumu apdzīšanas manevriem.
Lielākais pilna hibrīda dzinēja pluss tomēr ir klusums - kamēr dīzeļdzinēji agri vai vēlu sevi nodod ar skaņu vai vibrāciju, Lexus 3,5 litru V6 benzīna motora un elektrodzinēja hibrīdsistēma ir ārkārtīgi klusa, ko augsti novērtēs ikviens šīs klases auto pircējs.
Par auto iedarbināšanu
signalizē vien uzraksts READY mērinstrumentu panelī. Benzīna dzinējs nemanāmi pieslēdzas, sākot paātrinājumu, lai iekļautos ceļu satiksmē.
Šī iemesla
dēļ RX450h patēriņš pilsētā ir mazāks, nekā uz šosejas. Sastrēgumos pārsvarā darbojas
elektromotors, ļaujot taupīt degvielu. Savukārt ārpus pilsētas grūti atturēties
no vēlmes pilnībā izbaudīt 299 ZS dzinēja un izplūdes sistēmas akustisko
pavadījumu. Reālistisks vidējais degvielas patēriņš nebūs sliktāks, kā vācu
konkurentu 3,0 litru dīzeļmotoriem.
Vai tas būtu jāpērk?
Lexus ir luksusa klases imidžs un nevainojama uzticamības reputācija, kas ir daudzu citu ražotāju skaudības objekts. Cenu līmenis ir tāds pats kā konkurentiem, taču Lexus tradicionāli piedāvā mazliet plašāku aprīkojumu par to pašu cenu.
Jārēķinās gan, ka otrreizējā tirgū cenas kritums būs mazliet lielāks, kā vācu konkurentiem. Labā ziņa gan ir tā, ka Lexus RX vienmēr atradīsies pircējs.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...