Lexus CT200h: vērtē Whatcar.lv lasītāji
Lexus CT200h - pilnā hibrīda hečbeks
Audi A3 un 1.sērijas BMW konkurents?
Whatcar.lv lasītāji veic testa braucienu

Elegants, mazs auto ar lielisku aprīkojumu, prestižu zīmolu,
turklāt tērē maz degvielas – tas ir Lexus CT200h.
Ja vēl pieskaita šādam komplektam pieņemamu cenu, Lexus uzticamības reputāciju un augsto līmeni klientu apkalpošanā, šī šķiet teju ne ideāla izvēle.
Bet ko par to domā Whatcar.lv lasītāji? Dažādu marku auto īpašnieki devās uz Lexus WESS Motors, lai testa braucienā izmēģinātu CT200h un pēc tam dalītos savos iespaidos.
Lasi viņu viedokļus šajā speciālreportāžā!
Juris Liekniņš
Mercedes Benz GLK-250, Toyota Solara
Coupe
Pirmais iespaids, ka auto ir mazs un
pašaurs, bet tas varbūt tāpēc, ka ikdienā braucu ar lielākiem
auto.
Auto interjers ir lieliski nostrādāts, kvalitatīvs. Taču par
galveno CT200h priekšrocību, protams, uzskatu ekonomiskumu. Parasti gadā nobraucu aptuveni 40 000 km un pie šāda patēriņa (5-6 litri uz 100km) šis modelis man kļūst ļoti interesants.
Tiesa gan, CT200h gaita ir cietāka, nekā manam Toyota Solara vairāk
jūtami ceļa nelīdzenumi, kas varbūt ir iemesls, kāpēc man labāk patīk braukt ar savu auto, kam piekare ir mīkstāka.
Tomēr, ja man kāds jautās, vai ir vērts izvēlēties Lexus CT200h, tad atbilde tomēr ir- jā!
Aigars Laurinovičs
Volvo XC70
Auto ir savdabīgs un man vajadzīgs laiks, lai pie tā pierastu. Īpaši, lai reālajā dzīvē sajustu to efektu, ko dod
hibrīdtehnoloģijas.
Patīk auto sportiskais režīms, kas padara
stūri daudz informatīvāku un arī auto kļūst manāmi
dinamiskāks. Eco režīms gan, manuprāt, braukšanu padara garlaicīgu.
Auto piekare ir diezgan cieta, taču ne
tik ļoti, lai gaita nebūtu komfortabla. Bremžu pedālis gan
noteikti varēja būt informatīvāks. Tas, protams, ir pieraduma jautājums, taču
pirmo iespaidu sabojā.
Vadības ierīču panelis man šķita pārāk sarežģīts, drusku par šauru šķita arī aizmugures logs. Protams, situāciju atvieglo aprīkojumā pieejamā atpakaļskata kamera, taču ne visās situācijās tā palīdzēs.
Āris Dandens
Volvo S80
Lexus kā auto marka man vienmēr ir
patikusi un arī šis auto nelika vilties. Auto apdares kvalitāte ir
patiešām augstā līmenī.
Lai arī auto pārstāv kompakto klasi, telpa gan priekšā, gan aizmugurē ir pietiekama, tiesa gan - panelis un
centrālā konsole nedaudz rada šaurību.
Pārredzamība kopumā ir
lieliska- nekas netraucē.
Auto lielākā problēma ir valdības politika, jo auto ir
videi draudzīgs - gan zems izmešu daudzums, gan zems degvielas
patēriņš.
Tomēr Latvijā, atšķirībā no daudzām Rietumvalstīm, šīm tehnoloģijām nav nekāds
atbalsts - ne tiešas atlaides, ne pretimnākšana ceļu nodokļa
izteiksmē. Būtu nepieciešama kāda papildus
motivācija, lai zaļi domājoši cilvēki izvēlētos auto ar
hibrīdtehnoloģijām vai elektroauto, katrā ziņā - zemu CO2 līmeni.
Jānis Lapiņš
Auto ir lielisks, plašs salons gan
priekšā, gan aizmugurē, ļoti ērti sēdekļi. Tomēr vadītāja
sēdpozīciju nevarēju pieregulēt tā, kā vēlētos- jāizvēlas starp ērtību vai ceļa pārredzamību.
Stūre ir informatīva un precīza.
Īpaši patika braukt, kad darbojas tikai elektrodzinējs.
Auto piekare labi slāpē ceļa nelīdzenumus- īpaši uz tiltiem posmu
salaiduma vietas, tomēr pa lielākām bedrēm auto ir jūtīgs un
zaudē līgano gaitu.
Auto cena ir adekvāta, turklāt patiesībā pilnīgi
pietiek arī ar bāzes modeli, kam ir pietiekami plašs aprīkojums.
Valdis Martinsons
Volvo V70, Chrysler Neon
Kā būtiskāko uzreiz jāizceļ to, ka
auto ir ļoti kluss. Nedzird ne dzinēja, ne ceļa radītos trokšņus.
Salons ir ērts, viss labi aizsniedzams, taču pārsteidza
stāvbremze, kas novietota tuvu visiem pedāļiem un varētu traucēt garākos
pārbraucienos, ja gribas ērtāk iekārtoties.
Auto ir dinamisks, bedres īpaši nejūt
un pat tramvaja sliedes pārbrauc bez jebkādām problēmām neradot
diskomfortu salonā esošajiem.
Braucot pa pilsētu, pilnīgi pietiek
ar Eco režīmu un nav vajadzība īpaši pārslēgties uz
sportiskāku, jo jaudas, manuprāt, netrūkst.
Matīss Haritonovs
Ford Mondeo
Jau kādu laiku domāju par auto maiņu
uz kaut ko ekonomiskāku un hibrīdauto ir viena no iespējamajām
opcijām.
CT200h īpaši patika, ka ir vizuāli redzams kas tieši
šobrīd notiek ar auto- ja ir ieslēdzies elektrodzinējs, tad uz
paneļa tas ir redzams. Var redzēt cik enerģijas šobrīd tiek
tērēts un cik vēl ir palicis. Bet, kad pieslēdzas benzīna dzinējs, tad parādās ierastais tahometrs un auto atbilstoši
uzvedas arī uz ceļa.
Gaita ir stabila, līgana un mīksta.
Es gan biju gaidījis, ka Lexus tā būs vēl mīkstāka, taču jāņem
vērā, ka šis ir kompaktklases auto.
Salons ir plašs, arī otrajā rindā sēdošajiem vietas pietiek. Ir ļoti laba ceļa pārredzamība, bet pirmais patīkamais pārsteigums ir atpakaļskata spoguļi, kuri varbūt nav milzīgi, bet tajos ir redzams viss.
Rendijs Dronka
Mazda 6
Salons plašs, taču aizmugurē varēja
būt nedaudz vairāk vietas, kas varētu radīt diskomfortu braucot
lielākus attālumus. Auto ir kluss un tāpēc ir grūti sadzirdēt, kurā brīdī pārslēdzas uz elektrodzinēju vai benzīna dzinēju.
Auto ir
ļoti komfortabls, savā ziņā pēc izjūtām salonā diezgan stipri
atgādina vācu auto, lai gan vizuāli- īsts japānis.
Ir vairāki braukšanas režīmi, taču pa pilsētu pārslēgšanās diez vai būs nepieciešama, jo Eco režīms ir pilnīgi pietiekams.
Jānis Pipars
Audi A8, BMW 750
Lai gan ikdienā braukāju ar lielākiem
auto, tomēr diezgan daudz sanāk braukt arī ar citiem. Pēc izjūtām
tuvāk CT200h ir Toyota Auris un Toyota Corolla hečbeks. Dizainiski
un salonā auto varētu teikt, ka tas ir uzlabota Toyota Corolla.
Pirmais, kas nepatīkami pārsteidza,
bija skaļais ABS- negaidīti līdzīgs vecāka gadagājuma Toyota
automašīnām.
Otrkārt, degvielas patēriņš. Lai gan CT200h ir hibrīdauto, tomēr gribētos redzēt lielāku ekonomiskumu, lai atšķirība no ne-hibrīdiem ir izteiktāka.
Treškārt - nepatika vadības panelis, kas ir pārāk sarežģīti veidots, turklāt izslēdzot auto un tad ieslēdzot atkal- visi režīmi ir atgriezušies uz sākuma iestatījumiem, nevis palikuši tādi, kā izslēdzot auto.
Salons ir ērts, kluss, taču aizmugurē sēžot, ir dzirdami ceļa trokšņi. Laba pārredzamība.
Andris Freibergs
Opel Corsa
Auto ir ļoti ērts salons, viegla
vadāmība, viss viegli aizsniedzams. Bagāžas nodalījums varēja
būt lielāks, taču ir atbilstošs tam, ko varētu sagaidīt no
kompaktklases auto.
Laba ceļa pārredzamība. Gaita laba.
Sanāca nedaudz pabraukt arī pa bruģi un auto ar to lieliski tiek
galā.
Neesmu sportisku auto cienītājs, taču CT200h varētu patikt
arī dinamiskas braukšanas un cietākas piekares piekritējiem.
Eco
režīms mani pilnībā apmierina, bet auto dod iespēju viegli
pārslēgties uz Sport režīmu, ja ir tāda vajadzība. Auto labi
izskatās, ir klasisks un neuzkrītošs. Atbilstošs Lexus vērtībām.
Labs auto ar labu aprīkojumu par adekvātu cenu.
Jānis Svirevičs
Audi, dažādi Toyota modeļi
Lai arī auto izskatās mazs, tomēr
vietas tajā ir pietiekami. Vadītāja sēdeklis ir ļoti ērts,
tiešām lielisks. Arī aizmugurē vietas ir pietiekami.
Ļoti patīk,
ka jebkurā brīdī var pārslēgties starp braukšanas režīmiem un
vienā mirklī auto no ekonomiska pārvēršas dinamiskā, turklāt
atšķirība ir tiešām jūtama. Ja ekonomiskajā režīmā ir
sajūta, ka esi kādā mazauto, ar vāju dzinēju, tad sportiskajā
režīmā auto kļūst izteikti sportisks.
Īpaši gribētos izcelt spoguļus, kas ceļu padara ļoti labi pārredzamu. CT200h der arī mūsu ceļiem un arī braucot pa tādiem sniegotiem ceļiem, kā šobrīd, nav nekādu iebildumu.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...